Chì ghjè u messu per e fimmineddi?

In a vita di ogni ghjucca ci hè questu un tempu quandu a question si sviluppa quantu hè quantunque mensili è quandu anu osservatu in e fiorite. Fighjemu una precisione ind'e situazione è pruvate di cunsiglieri à e mariani: cumu spiegà à u zitellu ciò chì hè mensili è à quale età hè necessariu di fà una conversazione nantu à questu tema.

Quandu ci vole à dilla à a mo figliola nantu à a menstruazione?

A maiò parte di i genitori cuntonu cù u fattu chì oghje, in l'età di informazioni, i zitelli sò assai sviluppati chì sò capaci di truvà risposte à e so domicili senza a so participazione. Questa hè a ghjente chì l'addevu apprendre ciò chì un ciclu menù hè per e donne da l'Internet o da i so amichi. In ogni casu, ùn hè micca cusì coru.

Emisciu a parlarle cù e futuri ghjoculi di a mamma devandate circa 10 anni. Ghjè questa età chì i psiculugini pensanu più appruvati. Inoltre, oggi abbastanza spessu a menarche (a prima menstratura) vene prima di u 12-13 ans prescritti.

Cumu spiegà à a zitella, chì quantu mensu?

Per esse spiegà è esse facilmente à a figliola ciò chì hè mensili, perchè è cumu si passanu in u corpu femminile, quale hè u so significatu, hè necessariu d'adherite à e regule seguenti:

  1. Ci hè bisognu di cumincià à parlà di a menstruazione à una età curretta. Hè megliu se a cunversione si passa in un cuntestu naturali. Per esempiu, pudete aduprà cù u fattu chì ci hè un momentu chì a zitella sarà cum'è completamentu cù a so mamma: ci sarà pettu è capelli in certi posti.
  2. Aos pouchmente, mentre avete 10 anni, accumincianu avertitu à u zitellu more specific facts.
  3. Oghje in 10-11 anni a ragazza pò dì ciò chì a menstruazione hè, chì hè u ciculu di a menstruazione. Hè assai impurtante per risponde à e dumande chì u zitellu averaghju dumandatu. Sì a mamma ùn sapia cumu risposta bellu, hè megliu di dì chì hà da responde un pocu più tardu di chjardu in silenziu è devi a question senza attinzioni.
  4. Tutte risposti deve esse summamente semprici. Ùn ci hè bisognu di vultà in l'essenza di u prucessu (parlate di l'ovulazione, i fasi di u ciculu). A zitella avarà infurmazione sanu chì spiega ciò chì hè mensili, per quale stu prucessu hè necessariu in u corpu di e donne è quantu spessu l'acqua di u sangue hè osservatu.
  5. In u nisun casu ùn valenu à spiegà, per spiegà à a zitella ciò chì hè mensili, per utilizà sti mezi di u libru o video. Puderanu solu appiicà com'è u principiu di u principiatu. Dopu questu, a mamma deve esse, per ella, in un modu accessibule è simplice, parlate di stu prucessu.
  6. Parechji psichologi vomanu in stu tipu di cunversione per fucalizza nantu à l'esperienza persunale. Cusì, per esempiu, una mamma hà dettu di sapè cumu sapia circa à i primi mesi è dopu chì dumandà à a so amiezza ciò chì sente nantu à questu, chì hà teme assuciatu cù a prima menstruazione.
  7. Sempre attentate di responde à a dumanda di u zitellu è à u stessu tempu risponde à ellu solu, senza caricà di a nena cun infurmazione innecessaria è, à tempu, micca necessariu. Cridite à mè, un zitellu di 10-12 anni ùn hà micca bisognu di sapè tutti i caratteristiche di a fisiologia femminile.

Cusì, hè bisognu di dì chì, prima di spiega à a to figliola, chì quì mensilii, a mamma si deve preparatu per sta cunversazione è di sceglie una situazione adattata. Idda serà ideali quannu a zitella ella dumanda à a so matri.

Cumu spiegà u zitellu, cumu hè quellu mensu?

Dopu à spessu, quistioni nantu à u mensile apparentanu in i picciotti. In questu casu, i mariti ùn deve micca lasciate senza l'attenzione.

U zitellu in questi casu avarà infurmazioni chì hè un prublema fisiulogicu chì si trova in u corpu di ogni ragazza ogni mese, hè necessariu per u nascita di i zitelli. In regula, i picciotti ùn fate micca dumande maiò.