Top dressing of gladiolus

Qualchi pianti in a vostra zona precisa assistenza è fertilizazione supplementu. Spécialmente bona risposta à i so fiori di cura. Ci hè quì cunsiderà u schema di introducing nutrients per gladioli.

Fertilizanti di gladioli

À i fiori chì l'anu glurificatu cù una frazzioni abundante è longu, ci vole à esse fugliate. À l'alimentazione di gladioli, si faci in i quattru sette.

  1. A prima volta questu hè u fertilizante nitrogenu. Anu prisentatu solu duve ghjunghje nantu à a pianta dui o trè folletiche veri. Ammonium nitrate, urea è sulfate ammonium sò usati. Certi urtulani dì chì i nitrati di sodiu o potassiu sò più efficau.
  2. A seconda volta, l'alimentazione hè stata quandu a pianta hà digià a sesta quatru veru. À questu trè gruppi à travaglià una volta: nitru, fosforicu è potassi. I cunfezziuni cumplessi prestu per i frutti di bacca o vegetale sò ancu adattati per fertilizà i gladioli.
  3. A terza volta l'alimentazione di gladioli hè stata fatta in un tempu quandu i pedunculli accumincianu a forma. Per queste scopu, i superfosfati sò usati, chì sò spargugliati vicinu à i piantazioni à una rata di 40 g per metru quadru. Allora elaburà a urea in un bucket di 10 litri è l'acqua di i fiori cù questa suluzione.
  4. A quarta alimentazione di gladioli durante u cultivou garantà una longa floritura. In questu casu, avemu focu annantu à i fertilizatori di potassa. Potassiu-fosforu in vestimentu gladioli durante u fioru ancu permettenu di mantene benzini in invierno senza prublemi. À questu staghjunu, spedinu u fertilizante di nitrogenu. Per annullà u gladiolu in u lugliu in 10 litri d'acqua una diluzione di superfosfati è sulfate di potassu hè dilujatu, quandu i pianti sò riabilitatu.

Cù questa strada, ùn averebbe solu riceve abundante fiore in questa stagione, ma ancu proporcionarle in u annu dopu.