Chiesa di San Bartolomé

A ghjesgia di San Bartolommu hè a principale attrazione di a cità checa di Colin . Ùn hè imparea chì hè appuntu era custruitu, ma questu ùn impedisce ch'ella hè un monumentu culturale naziunale di a Repubblica Ceca.

Storia di a Chiesa di San Bartolommu

A causa di u fattu chì à u 20u seculu a cattidera di a Cattidica cattolica cambiò parechje volte, i scientifichi ùn anu micca stabilitu a data precisa di a so custruzzioni. Ùn puderà capisce ancu se hè ghjustu nantu à a terra o nantu à a fundazione. In u 1349 in a chjesa di San Bartolomé, era un incrucimentu u focu, postu chì hà bisognu di una ricustruzzione seria. Hè intrattinuta in unu di i più famusi architetti in Praga è Europa - Peter Parlerzh, rappresentante di a dinastia di l'architetti. Hè agraziu chì l'elementu originale di l'architettura gotica hè stata eretta - u coru.

In u 1395 è u 1796 a chiesa di San Bartolommu hà subitu di sfruttamentu focu, dopu à quale fù ricustruitu. In i tempi diffirenti, a ristaurazione hè stata fatta da l'architetti Ludwik Lubler è Josef Motzker.

Esternu di a Chiesa di San Bartolomé

U muru uccidentale di u tèmpiu tocca u rolu di a fachada principalu, postu ch'è era quì chì l'ingaghjamentu di u bastimentu era stallatu. Hè un casu alluminatu è massivu, praticamenti micca divisu in blocchi. U portale di a Chiesa di San Bartolomeu hè stata cumplettata da i porti duppiduli culminati in a stile barocca tardi. A parti cintrali di a facciata finiscinu cù un forchetta, à quale torna u cuntenute di vente portale.

U muru sittintriunali di a chjesa di San Bartolomeu hè ancu una superficia liscia, ma, à u cuntrariu di a fachada occidentali, hè divisa in 6 blocchi. Ci hè 2 portali quì. Unu di elli hè l'ingrata à u tèmpiu.

U coru di nummà di a storia di San Bartolommè hà 18 chjusuli, ugnunu u quale hè decoratu cù pilastri duminanti. In a parti supranu sò numeri di gargole e una galerie cù scala in espirale cun balustrade è arcbutans.

L'internu di a Chiesa di San Bartolomé

A causa di fattu chì a cattidrale si componi di duie edifici custruiuti à i tempi diffirenti, ci sò ancu parechji sferenzi in u so internu. A basa di stu tempiu gòticu primu tempiu custituitu di trè nave (nordu, cintrali, meridionale) è un transitu (nave perpendiculare).

L'internu di l'església di San Bartolomé hè decoratu cù elementi decorattivi di i tempi è di stili d'architetti. Eccu avete vede:

Duranti a strada di a Chiesa di San Bartolomé, pudete visità a chapele dedicata à San Wenceslas è à Jan. Ci hè ancu una capella di u bufanu, u brewer è u miller. Un altru tesoru pricicu di a Cattedrale Gòtica sò i vitrati macchiati da Peter Parlerge. Avà sò stati rimpiazzati da copie, è l'uriginali sò exhibe in a Galleria Nazionale .

Cumu à accede à a chjesa?

A cattiddra gòtica hè situata in u cori di a città checa di Colin . Pò esse vistu ancu in l'entrata di a cità è di qualche distrittu Kolinsky. Pudete truvà à a Santa Bartholomew's Church per bus o car. Menù di 200 m da quì ci hè un autobus Kolin, Družstevní dům, chì ferma a rotula Nos. 421 è 424. Hè dinò cunnessi cù e strade Politických vězňů e Zámecká. Se u seguite da u centru di a cità à a direzione sud-ovest, pudete attruisce à a catedrale in 3-5 minuti.