Cattedrale di Nidaros


L' attrazioni principali di a cità norvegiana di Trondheim hè a Cattidica di Nidaros - una chjesa chì a prutezione di u statu hè stata corona in tantu.

Fondo Storicu

A custruzione di a catedrale hà principiatu in u 1070. Ùn era micca accidintali chì u postu fù sceltu: era quì chì u monarchu Olaf the Sacred hè intarratu, chì mortu in u 1030. A custruzione di u tempiu era longu, i so porte funu aperti per i crìvuli solu in u 1300. A Cattidica Nidaros sopravivìu micca un focu, era ricustruitu è ​​restaurata . L'ultima renovazione di a chjesa durò più di 150 anni è finita à u 2001. Oghje chì u Santuariu hè visitatu da più di 40 mila pericri. Sò attrautu micca solu da a grandeurità è di u putere di a struttura, ma dinò per e reliie di religione chì sò guardati quì.

Soluzione architectura

A Cattidica Nidaros in Norvegia è armonii nturciata stò architettonii gòtici è romanici. Una di e facciate di l'edificu hè impannuta cù l'imagine di i rè, i venerdi sante, Ghjesù Cristu. A parte più antica - a Capilla di San Giovanni (1161) - canta u Sante Giovanni è Sylvestre. U valore principale di a capella hè l'altare di marmura - u travagliu di l'sculturore Harald Warwick in 1985. Un altru locu notu di a cattidrali hè a parti frontale di l'altare principal, chì detica sceni di a vita di San Olaf. A cripta di a chjesa mantene una cullezione in valore di tombali di u Medievu. Molti di elli eranu fatti in u XII seculu. è anu insiccatu antichi in u Latinu è in u Norse. Hè quì sò ritratti di parechji morti.

Strumenti musicali di a cattidrali

Ci hè cunsideratu chì i canti antichi sò stallati in a Cattidrale di Nidaros. U primu hè fatta in l'stile romane-gòticu è data 1930. L'urganu hè stata produttu da a Steinmeyer l'affari musicale è u primu sonatu per u publicu generale in onore di l'anniversariu di a Batalla di Stiklestad. Oghje, l'utile hè situatu à l'aloctata di a chiesa. U sicondu orgogliu riflette l'attuali musicali di u periodu baroccu. Hè stata produta in u 1738 da Johann Joachim Wagner. Stu corpu hè furnitu di 30 canelli, mentri u so fratellu hà 125.

Cumpagnia di Nidaros in i nostri ghjorni

Oghje chì a chiesa si funziona, ogni ghjornu, ci sò ministeri in questu. In più, ha statu pocu tempu adupratu com'è postu musicali per i festività maiori. In una di e turri di a catturica di Nidaros, ci hè un piazzu di observazione, da quale si apre u visu excellentu di a cità.

Cumu ghjunghje?

Per arrivà finu à u locu hè megliu còmicu in un alloghju cumunitariu o un taxi.