Vacanze in Norvegia

In u nord di l'Auropa, u statutu di Norvegia hè situatu, chì attrae turistere cù vacanze insolitu è tradiziunale .

Quale vacanze sò celebrati in Norvegia?

U paese hè rinumatu per a so storia interessanti, chì pò esse tracciata nantu à i vacanze nazionale di u Norvegia. Intendemu di fà questu in u nostru articulu.

Parlate di e vacanze in Norvegia, chì si celebranu in 2017:

  1. U novu tradiziunale celebrà a notte di u 31 dicembre à u 1 di ghjennaghju. A festa hè marcatu da u focu di focu, chì cumencia à 9 ore, è righjunghji à u climax à mezzanotti. In questa ghjurnata, i giovani Norvegiani ricivinu ricchi rigali, purtati da u gnomu Julenissen, chì venenu nantu à una capra addunata. I Adulti cambien i souvenirs simbolii.
  2. Un altra festa nazionale di u Norvegia hè u anniversariu di u Re Harald V. Monarch hè natu u 21 di frivaru di u 1937. Annu l'eventu hè cilibratu solenni. Bandieri nazionale sò sopra à tuttu u paese, i festivali è cuncerti sò cuntenuti.
  3. Particularmente revered in Norway is Shrovetide - Fastelavn. Festivamenti festivale duranu 3 ghjorni: paghendu, fossi è fugliale. Quelli ghjorni, norueggi e literatu di manghjatu cù una varietà di platti, crede chì l'annu serà riccu è cumpletu. In u carnaval, rami di biddezza, impannillati in carta multicolore, sò tradiziunali. Locale crede chì u ritu promete u sguardu di disgrazia è di malatii. A festa hè celebrata u 26 di ferraghju.
  4. L'Adulti è i zitelli anu adore Ghjustu , chì cascanu annu in parechji volte (in 2017 - u 16 d'aprile). In Norvegia, hè nutatu un pozzu sfarente in quellu altri paesi. L'avvenimenti solenni sunnu divertenti, nò di religiosi, solu qualchi Norvegiani assistenu à a chjesa in i vacanze. La Pasqua hè una di e vacanze publicu in Norvegia, tutte l'istituzione di u paese ùn sò micca travagliatu durante una settimana. I principali sìmboli sò u ovu di Pasqua è i pollastri.
  5. Labor Day - May 1 - hè celebrata in tuttu u paese. I residenti di e città è i paesi andemu à a natura, cullate i verdi è fiori. U quadru cintrali di i settlements hè impannuta cù l'arbureti. Omi ghjovani in amore, portanu un arbre sottu u finestu di e scelte.
  6. U ghjornu di rimborsione è di Piengu, cum'è a liberazione di u Norvegia da u fascismu, hè celebrata annu l'8 di maiu. Durante a Siconda Guerra Munniali, Norvegia era in occupazione. E truppe sovieti liberati i territori asseddiatu in u 9 d'aprile di u 1940, distruttevanu gruppi fascisti di u 8 di maiu di u 1945. Da quandu, in questu ghjornu di ogni annu, sò rallies solenni è insinziamenti di i truppi di l'esercitu.
  7. U 8 di maiu, Norvegia celebra una altra festa - a notte di donne . Fu accuminata dinò in u 2006 da i militanti di u muvimentu feminista di u paese, chì luttàvanu per ugualità.
  8. U 17 di maiu, Norvegia celebra u ghjornu di a Custituzione , chì hè a principal festa naziunale di u paese. In un ghjornu di solenni, i Norvegie dicicanu i so abitanti è i territori circundaranu, pusonu u costume nazionale, cantà e canti, vai per e case di l'altri. In a capitale, u rè è a so famiglia felicite l'abitanti di u paese.
  9. U principiu di ghjugnu in Norvegia hè assuciatu cù a festa di Pentecoste . Questu avvene simbolizza u Spìritu Santu è hè assuciatu à a fundazione di a Santa Chiesa. Attributi di a celebrazione sò larga firenze, abitazioni decorati cù fogliate frescu è fiori è, sicuru, colomii. Norvegiani vanu à i tempii per pricà.
  10. U ghjornu di annullamentu di a sindicazione cù a Svezia cascata u 7 di ghjennaghju. U statutu unituariu sudu-nurvigginu hè statu furmatu in u 1814 dopu a scunfitta di Norvegia in a guerra è durò casi un seculu. 7 di ghjugnu di u 1905 l'accordu hè statu annullatu. Dopu questu, u ghjornu è celebrata.
  11. U 23 di ghjugnu in Norvegia marca a notte di San Ghjuvenu o a nuvola ghjusta di l'annu. Tempu Crepusculante incendi campighji brillanu, in quelli barche anche credendu, anu cantatu canzuni antichi è guirreri di fiori fugliali sò in tissuti.
  12. Norvegia si culpisce in celebrazione dedicata à l'anniversariu di a regina Sonja u 23 di lugliu di ogni annu. Norvegiani amanu u so regnu, perchè era natu in una famiglia ordinaria. Appena sarà a donna di u monarchu, Sonia aiutò à parechji malati è inveci.
  13. U ghjornu di u fiordu hè celebratu in Norvegia, u festa si celebrà u 12 à u 14 di lugliu.
  14. U 29 di lugliu, i Norvegiani ricurdate di San Olaf II , chì hè diventatu un eroi naziunali è uni rienziu disparate. U so nome hè assuciatu à l'adopru di u Cristianesimu.
  15. U anniversariu di a Principessa Martha hè celebrata u 22 di sittemmiru. Tutti i bandieri di u Norvoghja sò rivulati in ogni locu statutu.
  16. U Dia di San Martino precede u post di Natale, perchè hè incredibile in a Norvegia. Ogni festivi sò chjappi di nutizie, u platu principe hè otri frittu.
  17. U 24 di dicembre, a populazione indigeneità di u paese celebra a vigiglia di Natale . Hè amatu di l'adulti è di i zitelli, perchè hè una di e celebrazione di famigghia principali. Molti Norvegiani andemu à u serviziu di l'esiliu, è dopu cunvene per un pranzu di famiglia, dopu chì pudete tastà u pavone è i pratiche di u pesci di u Norvegese . In i caseroni sò abelli prisuti sottu e quelli rigali sò disposti per tutti. A televisione difende u pelle di bonu è i cartoni per i più giovani.
  18. U Natale hè celebratu u 25 di dicembre. U ghjornu hè ghjenaralmente in u circhiu di ristrettu famigliali. Attività in Natale sò assai simili à l'attività di i persone di a vigenza di Natale.
  19. Dopu u Natale, Norvegia celebra u St Stephen's Day , u Great Martyr. Questu hè una di e vacanze publicu in Norvegia, quandu hè abitudine per aghjunghje rigali, amparate cù l'amichi, fate festioni storichi.