Cuisine di Lussemburgo

U fattu chì stati tali chì, per esempiu, Lussemburgo , hà a so propria cucina naziunale hè piccosa. Stàmbjenziamente assorbant l'aromi di e ricette di i so vicinanti - Belgio, Francia è Allemagne - parechji preferiti di gustatori sò state furmatu in questu area. Ma oghji pudemu dì cun assicurità chì a cucina di Lussemburgu hè isolata per l'antica ricetta chì sò stati priservati è seguità per esse utilizatu oggi. È questu hè un tipu di ùn hè micca solu una funzione, ma dinò un attrattu turisticu di u paisolu attraente di Lussemburgu.


Carni o pesce?

L'abitanti si votinu cù u so prumessu per una varietà di platti di carne. U platu più famosu - "Jud mat mahardbonen" - carne di maiale affucatu finamente finamente in salsa di crema agria. Assicuratevi di serve cun una guarnita di fagioli è patate. L'addevu culinariu di i maestri lucali hè cunzidiratu chì ci hè giblets d'avè appetizingly cibo. In i restaurants è in le taglize di casa, ci sò sempre ogni tipu di salsicce, u più piacevule hè u sangue, vinu di viteddu o livatore cù u cori, i porcu o vacca cù leghje.

A menu di assai stabilimenti in a stagione di caccia ciera turisti cun un pezzu esotico chjamatu "carne rossu". Hè un gustu eccezziunale è delicious. Mentri in Lussemburgo, assicuratevi di pruvà Arden, perchute, oghje di porcellina o anch'ella di porcu, pate da u furu d'oca.

I pagliaghji di carni sò generalmente sirvuti cù un platu di i vostri ligumi lucali lucali: ravane, beole, patate è abbundanza di greens.

U menu di pesce hè basatu nantu à u catamaranu di u fiumu è u crayfish, i sapori di quale sò digià lighjenu trà i gastrunetti. U pesciu sò stati cotti nantu à u carbone è sirvutu cù un sapellu dulce è aghju. Trota spiciale assai, pica è perch.

Tutte l'ombra di u gustu

Nisuna tavola è cena in Lussemburgu è quasi nisun panu pò fà senza marinati è i casgi. U furmagliu, com'è regula, sò usati da i lucali, chì prudencianu in u duchianu un vastu scala.

Hè interessante chì u furmagliu hè spessu a nota principale in baking and delicious desserts.

Desserts

A coccia hè un orgogliu particulari di Lussemburgu. Hè pruduciutu principalmenti da i panni famiglii stati, induve si traslassenu tradiziunali è ricetti in generazioni nantu à generazione. In più di croissants, cookies, ogni tipu di cunfermiera è biscotti, hè nutificante i tagliante è taglioli cun taglioli aperti, fruttu, cunfettu è chocolatare. E decenani di tipi di massa e centuie di tippi di corti di ogni ghjornu piacenu e cità di i persone è di u patrimoniu di u ducatu. Di i dolci impurtati, forsi ùn pudete truvà solu dolci è chocolate.

Una bona edita hè una prumessa di un bonu pranzu

A carta di visità di a cucina di Lussemburgu in l'Europa per un longu tempu sò vini bianchi da a vallée della Moselle (tutti i cunnosci di vini diliziosi sò cunsigliati per andà in un tour da a strada di vinu ). Quì pruduce più di 30 tipi di marchi di vini diffirenti. I Vini vinu più famusi è populari: "Albling", "Oxerua" è "Beaufort". Da a carta vini ricumandemu Kemich, Rivaner, An, Ennem, Vormeldang è altri. I viniu esotico sò cunziddi chì sò "Silvaner" è "Gevurtztramminer". Certi vini pruduciunu solu in un vechju o vigneto di famiglia.

A strada, in u casteddu di Beaufort, i turisti anu offru una degustazione di u so liganu leggerimu da currantu nìuru. In Lussemburgu, ci sò ancu parechji varietà di bona biera, biscotti di frutta è bacca (mela, prugna, piru) è vini spumanti, chì sò assai simili à u champagne. U primu locu ind'i edili interessanti hè spartutu frà eddi zicchi di frutti è acqua minerale.