Tradizzioni di Macedonia

I tradizioni di qualsiasi paisanu sò un specchiu, chì riflette a so storia, a cultura è a vita di i ghjente. Dunque, senza cunniscenza di e tradizione, hè impositu cumprenderà u modu di vita di u centu percentu. In questu articulu avemu dettu rigalu nantu à e tradizione principali di Macedònia .

Funzioni di mentalità

I Macedoniiani sò cunziddi assai traballadori, abituati à travagliu agriculu pesu. A strada, a maiò parte di i pirsuni indigini di stu paese still prefire vivere è travagliu ghjustu fora di a cità. Macedonii sò chjamati ancu unu di e nazioni più sociables è acitatu. Ùn vi maravigghiate s'ellu è sò sempre salutati quì, intèndete di parlà nantu à a strada è si stanu scantificatu.

I Macedoniiani sò assai patriotiichi. À e strade vedete assai bandieri nazionale, è qualsiasi menziunhe di u so paese propriu causanu una tempesta di emozioni intreniati. Circundendu u listessu amori di un omu in Macedònia è e donne anu travagliatu - per via, viranu in u paese a migità ancu cum'è l'omi.

I celebrazioni Nazionale

Ogni annu in u territoriu di Macedònia ci hè un grande numaru di festività, fieri è celebrazione . Unu di i festivals più famose hè u Festival d'Ohrid. Hè stata urganizata prima in u 1961 è hè tenuta sottu à u tettu di a Chiesa di Santa Sophia . Avà hè un festival internaziunale chì cumprà decumenti d'artisti di tutte u mondu. L'scala di stu successu hè ancu indicatu da u tempu di a so splutazioni. A festa finisce annu à un mesi è a mità da u 12 di lugliu à u 20 d'austu. Hè interessante chì tutti quelli organizzatori di u festivale prupone di guidà in un novu postu storicu significativu per u paese.

Nimu di festa è festa di massa in Macedònia, in regula, ùn passa micca senza a Danza maculata nativa Tescoto. Sta scena hè realizata da omi à l'accumpagnamentu di i strumenti traduttori macedoni - bagpipes è tapana. Lentu à u principiu, finu à a fine, sta danza accupa a velocità, chì hè cunsideratu simbulu di u despertu di a nazione. Hè fattu in costumi naziunali. Hè cresce chì in ogni festa, i macedonii ballanu nantu à e tàvule. E in questu ùn ci hè nunda nimu. Questu hè un usu anticu.

In parte cù i vacanzi cilibrati in tuttu u mondu, cum'è per esempiu, l'annu novu è u Dia di a donna internazionale, i Macedonii celebranu i so festi naziunali. Eccu alcuni di quelli:

E tradizione culinaria di Macedonia

Una attenzioni particulari deve esse pagata à a cucina naziunale è a preferenza culinariu di i Macedoniiani. Pipolla - hè una "stella" verita à a tola di qualunqui macedonia. U pimientu in u paisanu creci più di 40 variità. Da quì l'amore di i pirsuni lucali per sta verdura. U pane negru trova in Macedonia hè difficiule, ma biancu hè assai populari. Hè accettata per dunch in salsa o sopa.

Ma l'alcoole, in cuntrastu à u pimentu, quì hè utilizzatu solu cuntenutu. U vinu biancu, com'è regula, hè dilutau cù l'acqua carbonate, è u voddu di uva hè drunatu in porghje assai chjucchi di vetru chì sò simili in talla à u toca.

Uni pochi reguli di cumpurtamentu in Macedònia

  1. Sperate à micca fumà in lochi pùblicu in stu paese.
  2. A attenzione particularmente à trattà cù i Macedoniiani anu prestu attellu à u tema di a cunversazione. Ùn vale a pena riferisce à temi pulitichi, relazioni cù Grèzia è altre prublemi urgente in a conversazione. E in generale, pruvate à esse cunsigliali com'è possibili.
  3. Forsi, i Macedonii vi sarete in una locura. Sò diverse di quelli cumuni in Europa. Per esempiu, timendu a testa da u fiancu à u latinu ùn significa micca nigà, ma cunsensu, è nodiu a testa à u cuntrariu - disaccordu.