Da prucessu un panicu di u novu?

U utile infant incurda una cura especialità per u meliculu di u maritu novu durante almenu dui à trè simane. U trattamentu di a ferita umbilica si funziona finu à ch'ella cessà di a secunna suppositoria o seculenza serosa è e crosce sparanu. Cù cura improperu u cattivu curativi di u zuccadori hè un catu di infezzjoni è un fatturisticu cuntribuisce à l'ingressu à u corpu di u pezzu di bacterias patogeni è fungi.

Cumu cura di l'umbilicus di u celbu?

Cù un corpu normalu di a guariscenza di a ferita umbilica, hè trattu un ghjornu dopu di paese à u zitellu. Prima di piglià a manipulazione, avete da lavà in manu lavoru e mani u pat in u focu cun una napulita sterile. Per a lubricazione, hè cunsigliu per aduprà swabs, rutturi, stanzelli o napumi unziunàli. Dognu di u flussu di prucessi attivi di regenerazione di tissuti, ùn hè micca bisognu di caccià i crosta stessi! Hè impurtante per guardà i zuccuni di u zitellu finitu è ​​più spessu per sviluppà u zitellu per chì i puzziche lucali guariscenu più à l'aria.

Da prucessu un panicu di u novu?

A quistione di prufunnii in un omeleddu di nascita hè moltu impurtante per i ghjovani omi. Hè devi esse nutatu chì l'arsenale di i mezi di cura di a ferita umbilica hè abbastanza significativa è inclui tutti i droghe tradiziunali è i novi sviluppati. L'agenti tradiziunali più famusi sò permanganate di potassju (manganese), suluzione d'alkoħol è 3% peròxenu di l'idrogenu.

Cumu trattà u zocculu cun manganese?

U permanganate di potassiu hè un efectu di securizazione. Per u trattamentu di u zingia in i nei, una solu 2-5% di u permanganate di potasio hè utilizatu. A suluzione diluita (deve esse un culore rosatu saturatu) hè vulintà di passà per un plegu in parechje strata di gasa. Questu hè fattu per assicurà chì i cristalli di u permanganate di potassu dissolutu ùn anu micca à un locu dulurusu. Una solu risposta di permanganate di potassu pò esse almacenata per più di 10 ghjorni.

A risposta di 3% di iperòxenu di l'idrosanite hè digestionatu in a fossa umbilicale cù una pietta, è u cotto ronquironi soffre u cotonu di cuttuni, cura lubrica l'angolo umbilical. Avà, i pediatrici ùn anu micca urganizatu cù Zelenok, chì, in u so parolle, crea un film innecessariu chì interfere cù a curación rapidu di a ferita.

Cumu tratta u zocculu di u zitellu cù chlorophyllipt?

Per u trattamentu di u zingia di u solu di nascita in l'ultimi anni, u 1% suluzione alcoolica di clorofila hè sempri utilizzata. Questa hè una preparazione naturali chì cuntene à l'estrattura da e foglije di l'eucalyptus è avè attività significativa contra l'infezzione stafilococca. Qualità vale di u chlorophylliptus hè u so effettu bellu nantu à a pelle delicata di u zitellu: ùn ùn brucià ùn ùn si troppa.

Cume trattà i baneocin?

A baneocina d' antibioticà dispunibule cum'è prufume è pezzu da a preoccuperia farmacèutica austriaca. I sustanzi chì sò in a droga, neomicina è bacitracina, distrughjenu effettuamente i microorganismi chì vive in i superfici di a ferita, chì cuntribuisce à a curación rapidu di i prucessi inflamatorii di a pelle. Per prucessu l'anellu umbilicale hè sbrizziatu cù u polu pòlvaru pulverizatu 2 volte à ghjornu, dopu lave a ferita cun una soluzione di 3% di perossu di l'idrosanje è u siccatu. Se a ferita umbilicale si spera o fester, u trattamentu hè realizatu finu à 5 ghjorni à ghjornu. Senza pettu, a droga pò esse usata per una simana.

A pruduttu cauterizzazione di u zingia di u babbu ci prutege u zitellu da i cumplicazioni cù a salute. Hè impurtante per i paisani per ricurdà chì e cumplicazioni in a guariscenza di a ferita umbilica sò incarcerati cun conseqüei eccezziunale, perchè s'ellu ci sò diffarenti per a regenerazione di i tessuti aniliberti d'annu, in particulare se u zingia hè festering, hè necessariu d'accortadoru immediatamente à u pediatricista.