SARS in i zitelli

Spessu per adulti, ARVI hè solu scusa per piglià una droga antivirale, anche in un listinu sick-rari raramente anu da stu diagnosticu. Ma, si u zitellu hè malatu, a riazione hè tutale di manera diversa. SARS in un zitellu spessu causa un pànicu in i genitori. In fatti, tuttu ùn hè cusì scary.

SARS in i zitelli

A immunità di un zitellu ùn hè micca ancu cumpostu di manera, per quessa hè difficiule di resistà i virus. Cumu tratta l'infezioni respiratorii aguti in i zitelli hè megliu d'apre l'appuntamentu prima chì u zitellu si fa malu, perchè i genitori puderanu esercità u virus. L'organamentu hè capacitu per purtàlla à i virus, u cummentu principali di i genitori hè di aiutà in questu.

Per cumbattimentu di a malatia, u zitellu avè avutu a tùbbiru cumu, preferibile l'acqua foglia di calata o un cumpote di frutta prediletti. A medicina più impurtante per un zitellu hè u latte maternelle. Hè cuntene immunoglobulini, chì pigghianu una parte activa in a cunfrontazione cù u virus.

U periculu principalu di ARVI hè a pussibilità di cumpulizioni. Per quessa, u trattamentu di infezioni respiratorii aguti in i zitelli deve esse accuminciati à u tempu. Hè assai impurtante per vigilà l'umidità in a camara di u zitellu, limpa è aria. L'aria a secca cuntribuisci à u fattu chì u muccadiu torna in grossu, è ARVI pò esse diventatu in una malatia assai più seria.

Hè ancu impurtante per lavà l'aria di u babbu cun una solu solu salina. Si a temperatura sopra a 38 supra, ci vole à sculacciate cù suppositori di sospensjoni o rectalu di u paracetamol o ibuprofen , hè assai impurtante di observà a dosa è l'intervalli di appricazzioni. Ma u più impurtante: solu un medico pò trattà u zitellu è prescriva drogherie per ellu.

Sindacelli di SARS in i zitelli

U zitellu ùn pò micca "contà" ciò ch'ellu dale, perchè i paisani avè bisognu à attentu à tutti i cambiamenti in u cumpurtamentu di i migghiori. Capricciusu, anxiety, somnolence, llorosità, taburete rotà - tuttu questu pò esse sintomi d'ARVI. Certu, a temperatura indica a malatia, ma in i primi misi di vita, a temperatura di 37.2 hè normale. I paisucciu si ricorda: cù qualsiasi suspetti chì u zitellu hè malatu, hè necessariu di cuntattate cù u pediatricu, aiutarà à verificà se u figliolu è malatu è prescriva u trattamentu necessariu.

A prevenzioni di infezzione virali respiratorja aguda in i zitelli

Per i babis, a megliu prevenzioni hè u latte di mamma, ma ancu s'ellu hè a criata, ùn guarantisci micca, chì u zitellu ùn hè micca minatu. Regoli fundamentali per a salute di u zitellu:

I sintomi è u trattamentu di infezioni virali infrarorii aguti in i zitelli sò diffirenti, per quessa, solu un mèdicu averebbe prescrire e medicina.