Cumu fà una candela per un criaturu?

Nimu ùn ci piace à piglià a medicina. Compressi, sopratuttu si sò amari, infuri istante in disgust neli. Quandu un zitellu hè prescribed diverse types of drugs à u stessu tempu, allura i genitori hanu un spessu chistu. Sàlvete solu u fattu chì oghje una grande quantità di drogherici sò publicati in forma di suppositori (candele).

A preparazione di

  1. Prima di mette una cannila à u zitellu, pruvate à guadagnà a so fiducia. Attrezzu cù u zitellu, fate un cuntattu. Hè megliu chì durante a manipulazione di a mamma, qualcunu aiute (dad, avè, missiavu).
  2. Prima di metterà a vela di glicerina in u lactante, hè necessariu chì calienta à a temperatura di l'ambienti. Per fà sta successu più veloce, pudete mette in acqua calidez o calenderà un pocu in i vostri mani, senza eliminazione di u pacatu.
  3. Dopu chì u so suppositivu scaldata, pocu prima di a manipulazione, a mamma debe lavà i so mani, è solu quitera da u pacatu.

Cumu fà una candela?

Per pudè trattà bè cume una candela nantu à u zitellu da stinimentu o altru prublema, fate nantu à a spalle, è pigliate i dui magheri, sullivate, cum'è per avè pressu à u panicu. Cù a vostra diritta, rapidamente, movendu cunfidendu a candela cun un puntu finitu in u rectu.

Li picculi addiventanu sò generalmente stati nantu à a so banda, i ghjorni chjapane nantu à i ghjinochje è pressu à u stomacu.

Dopu a realizazione di tali manipulazione, hè necessariu chì u zitellu, almenu 5 minuti, siddese. Inutili, a cannila pò esce da a volta da a riflittura di u sphincter di u rectum. Idealmentu, se u zitellu ghjusta per 30 minuti da a manipulazione. In pratica, questu hè casi impossible di ottene.

Cusì, purtà i candele per babies ùn hè micca cusì difficiule. A cosa principal hè di seguità a secunna, è cumandalla l'azzioni in l'ordine descrittu prima.