Beyonce voli filmà una film nantu à un schiavi nìvuru cù l'enormi buttiglii

A moda per bustanti fronti dati a tradizione per una manzila per u "quintu puntu" generale. E stelle straneri ponu parechje di trucelli per fà e so buttigliu attraversu più attente da u publicu. In u corsu sò "cunning" leggings e leggings, è ancu i prucessi per a cirurgia estetica. Cantante Beyonce pò esse presenti di una figura appetitosa cun un pezzu primu, apparentemente per questa causa, hà dicisu di filmà una film nantu à a legendaria "Venus negra" - una ragazza da Sudamerica, chì hè statu famosa in u principiu di u XIX seculu per i so formi massivi.

Leghje ancu

Sognu di gloria

Sicondu u Sun, una pupulari pupulari, vole à realizà e so ambizioni in a Dream Factory. Beyonce si vede micca solu in u rollu principali di a futura film, ma ancu com'è scrittore, è forsi un direttore.

A stu mumentu, u cantante riunite un squadra di persone chì sò pronti à participà à u so prughjettu, chì ci conta di u distinu triste di Saarty Baartman.

Questa donna da a so tribù nativa d'Hottentot fu mandata cum'è esclave à l'Europa, induve mustrannu à l'attraversi di u "zoologica umana". Saarty addivintau famusa per a so struttura eccezziunale di u corpu cù culpiani larga è i buttiglii gianti. "Venus Necru" morse à una età primaria da una malatie infecciosa.

Cumu pensate chì successu Beyonce hà sceltu a trama per u debut film?