Vestita in u stilu Japanese

In a nova staghjone, a moda giapponese diventa una tendenza chjave. Cunspunti diversi, chjappi chì parete quimonti, pantaloni originali di pannu, materiali di satinu, embroideri chì pareanu a pittura nantu à i vasu di porcellana, i disinni fiurali savurosi sò tutti trovani in i novi cullizzioni di i più famusi disinfettori di u mondu.

Vestiti di moda in stile japonaise

L'stile di u Giappone hè un kimono brume fattu di sita di lumi o un satinatu brillanti, cù un corpu chjaru senza filamenti, chì ani brodati cù rami bordati di fiori e d'altri culori delicati. A basa di u vestitori di a donna di sta direzione includenu a so tunica è i pettini, simili à vestiti.

I prudutti di stu stilu se chjamatu dzuban, in cima di questu nantu à u kimono. U kimono si pare cù un vestitu di notte in u stilu Japanese . Questu hè un pruduttore grandu grande è largu cun maglie largu longu è longu. Per fà cuscu un vestitu modernu in kimono in u japoneu, ponu cullà à 9 metri di materiale. A cammisa di questu l'indimuniatu hè parechje un saccu. E sti manga sò stati uttti prima di sacchetti, postu chì ùn anu micca aghjunghjenu in piani tradiziunali ghjovani. In parechje mudelli di kimono, i manichi ponu distanzi diffirenti.

I sposeti in vestiti in u stilpi japonesi sò carattarizati da sputichi vulgarisi sani è abbastanza modesta, chì hè limitata da un broditu suttu è delicatu. I materiali sò duverebbe chjucu è bè, per suprattuttu, a sita hè preferibile. In quantu à u schema di culore, a casale spessu usa sfumature bluori è bianchi, perchè solu un colorante simbolizza a nova vita di a sposa è a so purezza è integrità. I vostri ragazze japonesi usanu un velu, ma prima u capu di a casale era un capuzuni speciali, cuncepitu per ocultaricci l'invidia chì tutti e donne erate exemplarunu era suppostu di ammucciari.