Cumu scuprite a data di morte di una persona per apiè?

A data di morte di un pattu vicinu o distanti, pò esse necessariu di registrà una patrimoniu, rinnuvate e dati storichi, o di sistematizà l'arbre di famiglia. Per i ducumenti jurìdichi è a creazione di un arbre genealugicu, infurmazioni precisa di a data di nascita è morte di una persona sò necessari. Truvate a data di morte di una persona per nome chjamatu.

Comu pozzu sapè a data di nascita è morte di un parente?

Se sapete u nome è api di una persona, puderete scopre l'infurmazioni nantu à a so nascita è morte in l'aghjuntu di a distrittu o di a cità. Per applippà, avete bisognu di appricà direttu à l'aghjuntu in u locu di residenza o à mandà una dumanda per mail. L'applicazione cuntene e dati persunali di u chjave:

  1. Cognici, nomu, patronimu.
  2. Adresse postale o infurmazione di data.
  3. In certi casi, una fotocumia di u passaportu hè attaccatu.

In casu di pussibule, a dumanda annunziate ogni dati cunnisciuti di a persona fallecida - a data di nascita (almenu l'annu di nascita), u locu espertu o esatta di residenza, occupazione o postu di travagliu specificu.

Cumu scupriri la data di morte di una persona per apellido, se una persona hà mortu aspessu? Per esempiu, se hè necessariu di stabilisce e dati di un parente, di quale a sola infurmazione remota è apprussimativa hè stata priservata, hè necessariu di applicà à l'archiviu di a cità o di distrittu. In certi casi, per avè ottinutu l'infurmazioni, deve necessariu di cunfirmà a vostra rilazione o di prucederà a dumanda di avvucatu.

L'altru opzione, cumu per scopre a data di morte di una persona, hè di cuntattà à un locu parish priest. In i tempi prussimuli rivoluzionari, tutte l'atti di nascita è morte sò stati arricchuti in u libru in church, chì hè una lista chronologica di l'avvenimenti per un certu periudu. In u mètudu mèficu, sò stati registri di nascita, battizendu , u matrimoniu è a morte di tutti parrocchiale per ogni annu sò cunservati. Questi libri, per regula, sò manteni in l'architettura di a chiesa o di città.