Cumu migliurà e parolle?

A ghjente cun discursu bellu è chjaru da a natura sò rarissimi. Oratoriu era sempre cunsideratu un grandore artu, chì ùn hè micca datu à tutti. Ma ognidunu quellu chì pò esse migliurà a so propria. Per migliurà a dictioni è a chiarità di u parolle, avete bisognu di rializà i trucchi spiciali.

Cumu migliurà e parolle?

  1. Aghjustizza u mandibula più mossa è movene in direzzione diffirenti. In questu casu, a testa sarà tranquilla. Dopu à questu, movendu a mozza di fronte è tornu.
  2. Apertura a bocca è u surrisu. A punta di a lingua, da u ghjattu, licciche u labbra superiore. A listessa cosa hè fatta cù u fondu, è dopu cù i dui labbra in un círculo. A frasca hè stata fissa.
  3. Stay in a pusizione prelata. Sugieghja a lingua nantu à i denti superiori è sottili. R recalculate, ma micca move a mandibula.
  4. Smile cù a bocca aperta. Move la lingua da una cantu di a bocca à l'altru. A bocca è a bocca ùn devenu esse immobbili, è a lingua hè trà i labbra è ùn pasà più pè a mandibula.
  5. Fate nantu à e mani e posanu e to mani nantu à u vostru pettu. Lentamente, intindente, è nantu à l'exhalazione avete l'autori "y" è "o". Pruvate per fà in una voce alta.

Cumu migliurà a lingua parlata?

  1. A vostra voce ùn hà micca devenu sempre sempre in una nota. Hè assai faciule di verificà. Grave a vostra voce è stà à sente. Se parla monotuniscente, imbate a seguita avà. Ma avete bisognu di cambià a tonalità di u principiu à a fine di a frase, per quessa hè affirmativu o interrogativu.
  2. Durante a cunversazione, fate cura di u cuntenutu. Sì avete ripetutu spessu di i stessi paroli, devenu esse rimpiazzati da sinònimi o pronomi. Ùn permete micca a duttufe - s'ellu ci sò parechji parolle cù u listessu significatu in una fila, reintegranu cun una.
  3. Se ùn cunnosci micca u sensu di una parolla, hè megliu ùn mancà. Pruvate bè cù parolle in corrispondenza cù a frase.
  4. Forsi l'ughjettu terribbili hè diluzione di parolle cù parolle-parasite, cum'è "beni", "pancake", "com'è", "like", etc. Durante a cunversazione, pruvate micca di utilizà l'espressioni slang. A mellor sustituirlos con termos profesionais.
  5. Vede u presentazione gustatu è testi ben cumuli. In questu modu, sceglite u megliu per stà. Ùn avete mai u testu. Hè megliu preparalli un pianu di parola è certi volte. Prima di i primi prestazioni hè megliu à furmà.

Cumu migliurà a qualità di parlà?

  1. Sceglite u sughjettu è pruvate a discrive cum'è cusì spirituale, usando assai parechji parole. À u primu, sarà un pocu difficult for you, ma in tempu t'hà amparatu à fà qualificativu.
  2. Pruvate per parlà naturali è liberamente. Ùn si scurdanu di l'umuri, chì diluta situazione seria ancu una situazione è dà affinità à a cumunicazione.
  3. Pruvate cumunicà cù una grande varietà di interlucutori. Serà bellu, sè stessu pudete sughjate cun consultazioni o presentazione per un tempu. In u cursu di sta cumunicazione, puderete capisce cumu si pò cumportanu cù diversi strati di a pupulazione.
  4. Re-leghje alcune di i classici. Ùn deve esse in prumessu, pensate megliu nantu à ogni penseru chì l'autore anu vulsutu trasmette. Questu permetterà di appruntà cumu cumpostu lòggicu l'espressioni è espansione u lèttu.
  5. Sì avete prublemi di difficultà perversa, ùn hè sensu per fà cambià à un bellu logu di salute, chì serà capaci di qualchì assignà un prugramma di trattamentu efficace.

Esperemu chì questi suggerimenti aiutanu à capiscenu a manera di migliurà a chiarità di u parolle . Ogni ghjornu, aghju avutu u tempu di furmà è sempre u vostru successu. U risultatu ùn hè micca ghjustu, ma se si sia pazienti, migliurà a qualità di u vostru parolle è a vita à u listessu tempu.