Simoron - calzini rosse nantu à un candele

A magia Simoron hè comic, perchè i so ritimi pò parissimu assurdu à parechji. Strangely enough, ci hè una evidenza di a so efficace è l'efficacità. In ogni attività màggica, a fede in un risultatu pusitivu hè di grande impurtanza.

Ritual Simoron - culuri rossi in u candela

Un ritu senzillu è cume aiuta per attruverà u flussu di cuntribuzione è migliurà a pusizioni finanza. U primu chì hà bisognu à fà è vai in a tenda è cumprà culurisce culuri (in certi fonti ùn ci hè una escisioni chì quessa hà necessariu esse chjuche). Ùn avete salvate a compra, sceglie l'opción chì piace u più. U prossimu passu di u ritu magicu di Simoron hè di lavà i panties rouges. Questa hè necessariu per rinfurzà l'energia di l'altru, per esse, per crià un material nettu per esse infurmatu. Quandu u lavandulu hè seccu, u mettiu è l'ponu purtate per un ghjornu. Duranti questu hè impurtante di penserà dinò u dirittu è dite vaghjime affirmazioni - "Sò un milionariu, u dirittu fugliale per mè". In generale, dicenu tuttu ciò chì vene à a vostra mente, u principale hè chì i pinsamenti sò pusitivi. Prima di ghjucà nantu à un candele, a magic di Simoron indica chì a ropa sottili si stà assicurata chì hà trasfurmata, ma prima di dichjarà e parolle:

"Aghjeve u negativu, ma abbandunassi!"

Dopu chì tutte e stage preparativi sò rializati, puderanu andà direttamente à u ritu magicu di Simoron per attruverà soldi à a casa, questu, per fà cuddiglià nantu à u candela. Attenti a musica per i soldi, ponu u so pantalone nantu à a testa è divèrtanu. Tali accenti create una atmosfera positiva. U momentu più crucifijale hè di scorri u corpu à u candulariu (in certi fonti chì hè indicatu chì avete bisognu à fà questu cù u to pede). Hè assai probabbli, u primu tentativu ùn hà micca travagliatu, perchè avete a travaglià dura. Allora dice questi parolle:

"Calciuni in un lustru - soldi in casa!"

Canteraghju questa frasa qualchì volta. Cumbiras in un candele in argentu pò colpi per un massimu di un mesi. In a nova luna giovane, u ritu hè vale a pena ripetiri.