Vocabulariu attivu è passivu

Vocabolario hè una cullizzioni di tutte e parolle chì una persona hè propria. Hè cresce in generale chì un vocabulariu largu hè in inherente in e persone più educatu, è ancu scrittori.

Vocabulariu attivu è passivu

U vocabbulariu attivu sò e parolle chì una persona usa in un discorsu quandu ellu parlava o scriva. Per diverse pirsuni, stu indicatore pò varià assai. Tutte e parolle di a lingua ùn cunnosci micca e nimu ùn usa.

U vocabulariu attivu di un studiente junior hè di circa dumila parolle, à a fine di l'institutu, sta cifra hè criscente, almenu cinque volte! "U dizziunariu di a lingua di Pushkin", chì includenu tutti i paroli usati da u grand poeta in l'opere, cuntene circa 20 mila parole.

U vocabulariu passivu hè a parolla chì una persona ùn utilisca, ma ellu entende si vede o o sente. Comu regula, sò parechje volte più grande ca i paroli chì sò parti di u vocabulariu attivu. Chistu cuntene parechji termi, paroli di usu limitu (argilla, arcaismi o neologismi), solu paroli rari è insinti.

Hè curiosu chì cù u vucabbulariu di a lingua russa à circa un mità di un milionu parolle, ùn avemu attivamente usatu da noi di più di 6 mila, chì hè di circa 90% di u parolle umanu, è solu u 10% sò raramente utilizati.

U cuncettu di vocabulariu attivu è passiu si usa in linguistica è littiratura, in a psiculugia pedagogica è clínica. I maestri anu puru usu. À a scola, insegni à u vocabulariu per esse riflette, è per leghjite un pocu più. Hè veru. A lettura hè a megghiu modu di ricusalli u vostru bagagliu lèicu passivu. Inoltre, a più piacevule, perchè a ghjente hà vede e so tine è e volta di a trama, mentre li parulle sò ricurdati. Ma micca ogni libru hè adattatu per questu. Hè necessariu di piglià bona littiratura, pudete classici, altri ùn ci hè rischiu per correr in l'autoru, chì hà u livellu più bellu: ùn hà nunda d'apre studiu, pudete insegni di voi stessu!

Un altru modu hè di ricerca per parenti famigliali in u dizziunariu. In principiu, ùn hè micca nicessariu per pricurà da u dizziunariu Ozhegova in cerca di a parulla ghjusta - in Internet sò parechje risorse, chì sò assai cunveni di utilizà. Ma, ancu se sapete u significatu di a parolla in ogni casu, ci sò più chances chì vi scurdate quandu anu usatu un diccionario di publicu. A ricerca innèrcita, chì pigghiaru più tempu è sforzu, furtificà a parolla in memoria più forte, perchè esse ripetuta in mente mentri mentri a persona hè in cerca.