Pike, pezzi bianche

U sceglienu di e piantini hè u prucessu di trasplantà e piantini d'una casula cumuni o cunti in cuntainenti più grande. Questu prucessu hè assai impurtante, permette à l'alimentazione di e piante chì sustene spaziu per u sviluppu è u sviluppu. Per via di cunsiquenza, i pianti sò stritti è sani, chì significheghja una bona vittura in l'estiu.

Selezioni di brocciu di pepite in casa

U timing di ripiglià e piante hè in u tempu quandu u terzu pezzu veru hè furmatu, ciò chì si trova in u 15-20 ghjornu dopu à staju. E siccomu hà simu sembli in prima di marzu, u prugne di castagna di uperminante saranu circa a mità di a fini di marzu.

U passu à passu u prucessu hè cusì:

  1. In tippi pezzi individuali, aghjunghjenu un mischju di u mischju chì cuntenenu à a turba è l'humus, cù l'aghjunzione di terra soddy è river sand. Ùn si scurdate di fertilizà u tarritoriu.
  2. Approccede un paru d'oghji prima di u desprezzu prupone, i pianti ci sò disposti abbastanti à a temperatura di l'ambienti, aduce chì i pianti pò esse acquistati senza danni.
  3. Quandu avete esse stati l'arbureti, avete bisognu di trimulà u terzu di a so radica per stimulà u sviluppu di e razzi latini. Questu hè bonu per a cundizzioni di a pianta in u futuru.
  4. U soffiu in teste prestiti sò benistuti, fannu chjuchei. Per purtà pebbone ci hè necessariu nantu à a sola prufundità, chì occupava prima, un massimu - à 1,5 sm più forte.
  5. A morta di morta si deve asprazione da a terra è pocu cumprata in u tagliu.

Un'altra manera di cullà i frutte di pampani amari o dolci hè traspraveddu cù un bagnu terrestre. Hè più sparing, perchè e radici ùn sò micca praticamenti micca lesciati. Avete bisognu di risicà e piantini in un cume di ghjorni, perchè chì a tazza di e tazza hè secca è bien separata da i mura è u fondu.

Allora simpricimenti aduprà solu u fruttu cù a terra, lampèndusi u vetru, pusendu in un cumpagnu dispostu chinu di a mezza terra, sprinkle cù a terra è l'acqua. In questu casu, ùn pò micca toccu a spine, ma ùn hè tràggica.

Pike muderni di piantini

Hè chjaru chì ogni piccula pagghia precisa u so propiu "casa". Hè un vetru separat, una pignatta o una casella. Hè assai cunvenzioni per aduprà per questa scusa litre tetra packs da latte, di juice, kefir è cusì.

Prima, a forma di e caseddi sò cumplicati - ponu esse usatu per installà a sillina di a finestra in bonita affacia, senza alcune, è sò cunvenutu per trasportu. Siconda, sò stati imperatori è lumi. U terzu, u so voluminu dopu a pruning hè ottimali per u sviluppu normale di e razzi di e paglia.

Eppuru, ci hè necessariu in ogni casu per fà un bughjettu in u fondu, perchè l'acqua eccessa scorri da quandu dopu à irrigazione. Hè ancu assai bbonu per lavare l'amandula prima di riimpiari.

Quandu hà trascinatu

Quandu tutti i pezzi sò spazzati, anu bisognu à esse rimessu à un locu calivu, priteniv da u sole. I primi dui ghjorni dopu à u trasplante à i pimentari sò assai difficili. Tandu deve tempu di ricuperà, ponu ancu ligami ligami. Tuttavia, questu ùn deveria micca scantatu. Certamenti a restaurate è cumincià à attivà a crescita in u criscamentu.

Se dopu à a cugliera di e piantini stallate nantu à a listessa finestra di vultete cum'è prima, u prucessu d'adattazione serà più veloce. Se l'aghjunghje à un greenhouse, induve hè diversa di luci è u microclima, invece i pianti hè stata restituita più.

Ùn bisognu di reginu i pianti corsi cada 5-6 ghjorni, mutu da u mozzu à a pignatta. Avete bisognu di una settimana dopu à u trasplante è ancu dopu à dui simani. Per fà questu, utilizate una suluzione di microelementi. Inoltre per a nutizie, pudete adupicà l'ortigue l'acqua è a frasta