Ticchi cherry - cultivation

A popularità di più di l'agricultori accadèmanu appiccicati i prugne cherry, u cultivogiu di u quale hè diventatu ubiquitous, anche a natura termofílica. Questu hè successu largamente graziosu u travagliu di ristorante. Quessi babbi cù u tomate servinu cum'è una maravigliosa scorciosa deliciosa di u platu, è dinò un ingredientu indipendenti in insalati. Sò bè in cunsammadori . Pò esempiu cume vulete cultivà i prugne cherry.

Ticchi cherry - cultivation

U pianice è cura di i prugne cherry ùn guarda micca praticà a cura di variità urale di u pumadoru. Cultivate in a pianta. In principiu di marzu à a fini di aprili, a pianta è a simula di tomate in u sviluppu prestitu. Dopu qualchì 5 ghjorni, i primi rimichi aghju parechji.

In u stadiu 3-4 di questi foglie, i pumati sò dived in cuntinenti individuali cù un volumu di 300-400 ml. Duranti u pezzu tutale di u crescenu di e piantini sò assai impurtante di puderà acquistà e piante. Ùn ùn vi micca tollerà u siccatu di u cum'è Terra. Cusì, seguitanu a mozza di u mondu in i pianti, è ùn permettenu micca l'stagnazioni di l'acqua in elli.

U cultivo di tomates cherry pò esse realizatu nantu à a pianta aperta è in l'invernamentu. Se l'avete qualificatu, pudete divertevi u gustu di i pumati di tomate à tuttu l'annu. Ma spessu si sò piantati direttamente in l'appartamentu, uttenente i macchi in fiori, o in a staghjunali nantu à una galletta aperta.

Cridendu per i prugne cherry

Pruduzzioni di cherry tomates nantu à una residenza permanente da a fini di aprili, se penseranu in un invernamentu, è più tardi à a seconda dicada di ghjugnu, si creceranu in terra aperta. Per pattare in a terra aperta, hè impurtante chì aspetta à a fine di tutti e glue. Questu hè solu a seconda mità di maghju. Circa una simana prima di u prugettu hè di pezzu, avemu principiatatu à temperà. Per fà quì, aghjustemu da scatuli cù e piantini ogni ghjornu nantu à u balaghju, à a notte, pigliate di volta à l'appartamentu.

Indupratu di a varietà di u pumadoru è u tagliu di l'arbulu, hè impurtante per mantene a distanza entre l'altri durante u pianta. Hè bisogna à almenu 70 cm pè varià ghjunghje pocu è à circa 1 m per i alturi. Questa hè necessariu per assicurà chì l'accessu di l'aria è di a luz di u sole hè un uniforme per l'arbulu tutale.

Duranti u crescente di u pumadoru, u territoriu deve esse liberatu regularmente è regratu. Sì l'umidità ùn hè micca abbastanza, i frutti ti fraccionanu, chì ùn hè micca un bassu indeseziu per noi.

Indipendente di l'arbuli forti di a vostra varietà scelta o assai miniatura, avete bisognu à attaccà. Questu hè fattu per chì i frutte cugini in u pittore, cum'è e so maturu, ùn tiltenu micca a pianta pianta è ùn tocanu in terra. Ùn viate u supportu solu l'arbureti varietà chì sò cultivati ​​principalmenti in cestas.

Avà vede s'ellu ci hè bisognu à patronize cherry tomates.

L'arbureti di tomate Cherry pò esse chjuchi chì sò stati - finu à 30 cm in altizza, è di i giganti - chì righjunghjini i 2 metri. E varietà indeterminate (altu) è semi-determinante (mediu) per incrementà a fertilità è cose una cose rich must be patronized. U penneddu di i prugne cherry hè fatta in tale manera chì l'arbulu hè struitu in unu o dui tronchi.

Varietà di tomates cherry

Quessi i pumati è sò famosi micca solu per a varietà di variità chì sò diverse in altizza. I crescitori traduceru e spezie chì diferendu di l'altru in forma (ponu esse tondi, ovali, pear-shaped) è culori di culori (di u amaru, rosu, à quasi nero). L'scelta di una varietà dependa micca solu nantu à a forma persunale è u culore di u fruttu, ma ancu in u locu di cultivazioni.

Per u cultivamentu nantu à u balati sustaniche per i qualità chì ùn anu micca bisognu pasynkovaniya. Oghje, Minibel, mircatu di Balcanu, ancu cume hybrids di Cherry Lycope, Cherry Lisa, Cherry Cyrus, Cherry Myo.

Per u paisanu aperta, varietà di tomba cherry avissiru esse sceltu da u seguente: Grosu biancu, Pancere, Goccia di miele è Ciliegia. A popularità di i prugne cherry hè cusì grande chì tutte e variità pò micca esse cumminati. U principalu quandu selezziunate una variità scurdate chì i ghjummimi ùn sìanu micca bè in e macelluni in piante interni. I variità di u crescente di u cummerciu sò assicurendu unpretentiosi in i so preferenzi territoriali. Tire tomate cherry, ùn sanu micca solu i so benefizii è u gustu, ma ancu a bellezza estetica di sta pianta.