Chì per spriverà l'arbureti in u primu mumentu prima di u budu fiorente?

U pulverizazione hè ancu una parte impurtante di travagliu di l'arbureti di giardinu, cum'è questu e sughjettu. Tali trattamenti permettenu u tempu di distrughjenu i pesti è a prevene di malatia. A spraying hè spartu a primavera, ancu prima di i primi chjosi sò dissolute. È in u vaghjimu u ghjardinu u ringraziarete per cura di a splutazioni pruduttiva di frutti è di baga.

Da questu articulu sarete infurmatu nantu à quale hè pussibule spruisce l'arbureti in u primu mumentu prima di u ciurenu, è ancu à quale tempura, hè megliu per fà.

Trattamentu di l'arbureti di fruttu prima di bocca

L'obiettivu di u pruduttu mubilazione di l'arburi hè a distruzzioni di e parolle chì in questu ora ùn anu micca stimatu da l'hibernazione - pulpus, prugne, foglie, foglia, copperfish, etc. U secondu, ma ùn hè menu pocu più impurtante hè a prevenzione di fungi di l'arbureti di giardinu.

Oghje, ci sò assai droghe chì ponu esse spulzati cù l'arburu prima di u caprettu. Fighjemu l'arraggiunè più boniatimi è pruvati bè:

  1. Distillà Bordeaux , chì cumprese sulphate di cobre è caldu. L'imbalanza chì pesa 300 g hè dilujatu in 10 litri di acqua. Per un affissanti più grande di a cumpusizioni, pudete aghjunghje una solu suluzione di bugie a robba, chì guarantiscenu chì u vostru travagliu ùn sarà micca distruttu da a prima tempesta di primavera.
  2. Una mistura di 700 g di urea (carbamida) cù 100 g di sulfatu di cobre . A risidenta solu ùn salute micca solu da e parolle, ma ancu ghjocu u rolu di fertilizzanti di nitrogenu, cusì necessariu per e piante in primavera. In ogni casu, hè assai cuncintratu è ùn deve micca abusatu. Pò u sensu di usalla l'annu l'annunziu hà attaccatu assai peste, o ùn avete micca fattu mette in prumvenzione preventiva a prima primavera.
  3. A suluzione di vitrura di u vitrughju serà u vostru aliatu in a lotta di e malatie fungale di l'arbureti. A surgirè dinù a spraying usando questa sustanzita aiutà à ridderà liicenze è muscone nantu à l'scorchera di l'arbureti. A cuncentrazione di a suluzione per spraying manzanas giovani, ciliegie, albercelli, e pois è pezzi sò deboli (50 g di vitriol sò stati per 10 litri di acqua). Per l'arbuli d'adulti, una suluzione più concentrata deve esse fatta, aumentendu a quantità di sulfate ferru à meza.
  4. U 76% di l'emulsione oliu d'oliu, o di gasoilisate , effettuamente pruteghja u giardinu da vitezza, falsa schiae, arburiche di frutta. Hè propiu per spraying frutte d'arbureti è bacca, diluting in una ratio di 300 g di gasoil per 10 litri di acqua.
  5. I fungicidi chimichi di parechji fabricatori sò ancu assai populari oghje. Tuttavia, tenite in mente chì questi prudutti sò tossichi, è u so usu hè pussibule solu prima di u principiu di a vegetazione.
  6. Biopreparazioni , a funziona di fungicidi, ùn sò micca preghjudiziu à l'àrbulu o à l'omu. Hè un complechamentu di battìri chì scumpiganu microorganisimi dolenti. Sò usati principarmenti per a prevenzioni di malatii, perchè non sò assai efficace contra insetti dannuci.

Quandu è cumu si spriverà l'arbureti?

Comu regula, u trasfurmazioni di l'arbureti è l'arburetti di u giardinu hè realizatu in marzu-aprili, o quandu u nùmmu funere è a temperatura media di l'alte di l'annu ùn hè micca menu di + 5 ° С. Ogni giardiniere tene de manera autonoma u tempu ottimali per questa, chì u principiu di a primavera dipende da a regione. A cosa principal hè di avè u tempu di fà questu prima di l'iniziu di a vegetazione per impedisce u despertu di e parche di l'incantu, chì cù l'arrivata di u caldu cumincianu à distrughjini i prugne inzucatu è u follatu ghjovanu.

Invece di ciò chì vulete sprizzate l'arbureti in a primu mananale, l'aprili o marzu, avete bisognu di sceglie per un ghjornu inchiostu è senza ventu.

Prima di spraying, hè cunsigliu chì tutti i pianti in u giardinu sò inspeccionati per e malatie, anch'ellu, a scorchera è u liquena scumpiati cù un scheletru di metalli è i rami congelati in l'invernu. Hè cunsigliatu di cullà e foglie caduti l'annu per prucessa ancu u sughjettu sottu à l'arbre in u raghju di a corona - ci sò ancu assai insetti invernu. U propiu à l'arbulu stessu duvemu aspriccià per chì tutti i so rami sò mullati di tutti i costi.