Britney Spears pagarà u so ex manager $ 100,000

Britney Spears è u so ex-manager Sam Latfi dopu à un prucessu d'ott'anni puderanu accunscate à un accordu di paci chì u costu di u cantatore 100 mila dolu.

Carbu à i spaddi

Britney Spears hà da pudè passà per paura in pazu! Avvinzii di Sam Lathfi è avvucati di u cantante è i so genitori fessighjanu un trattatu di paci, firmatu da l'attore è l'accusati. U 15 di sittembri, una sessione di giuncellu serà tenuta in a corte di Los Angeles chì u ghjuriddicu annunzià u sceccu di u casu è annunzià i termini di l'accordu.

Strike da a vita

Nanzu à pagà ind'è cumpensu, Sam Lathfi rifiutà ogni prublema contr'à Britney Spears è a so famiglia, è ùn pò micca avvicinà à a prima pupula è a so famiglia, è hè pruibitu di chjamà è di scrivite.

Leghje ancu

Ricunnamu, Spears cuntattò l'autogestionariu in u 2007, quandu a so vita è a carriera avianu una strazzioni negra. In principiu in u 2009, Latfi, cun persistenza envigliate, cuntestavvi novi accusati contra u realizatore, u so babbu è a mamma. Per esempiu, hà dichjaratu chì Jamie Spears hà fattu cliccà in la casa di Britney in u 2008, è Lynn Spears hà difiscatu cù a so memòglie.