Kraton Palace


In u cori di a cità indonesiana di Yogyakarta hè u palazzu di Kraton (u Palazzu di Yogyakarta o Keraton Yogyakarta), cunzidatu l' attratore principale di a regione. Questa hè una struttura storica, in chì u sultanu stillu campatu ind'è a so famiglia è cuncubbe.

Infurmazioni ghjugna

Yogyakarta si trova in a parti sud-est di l' isula di Java , è hè bellu cunsiderata cum'è u centru culturale più anticu di u paese. Per fà custruisce u Complexe di palazzu Kraton hà cuminciatu quì in u 1755 da l'ordine di u Principale Mangkubumi. U primu bastimentu era custruttu tra duie fiuma nantu à a culletta di u foglie Banyan. Questu hè un postu ideali per pruteggiri l'edificu da e pussibilità di inundazioni.

Uni pochi anni dopu, diversi posti anu aghjustatu à a custruzzione: pavellioni è e case. U palazzu hè circundatu da una mura di fortezza fortezza cù una durata di 1,5 km. Hè stata custretta per parechji anni, è finalmente era pronta in u 1785.

In u 1812 in u Yogyakarta attaccau i britannichi, chì quasi distruttu tuttu u palazzu reali Kraton. Pi ricustruisce u punteddu principiava solu in i 20 anni di u XX sèculu nantu à e ordini di u Sultan Khamenkubuvono VIII. In u 2006, u bastimentu hè stata novamente dannighjata, sta volta da un terramotu. A risturà casi solu sùbitu.

A vista di vista

U Palazzu di Kraton okkupa luntanu da l'ultimu postu in u nostru pianeta trà edificatori similari. U cumplessu hè carattarizatu da una zona impressiunanti è assai boni cù stili d'architetti differenti. Hè distinatu ancu da a maestà è a ricchezza.

In origine, l'edificu hè stilatu in l'antica stilistica Javanese, ma in u XIX sèculu a decoru fù cambiatu parchjendu à l'Europa. Quì ci hè statu un culore di marmo di italianu è di fundatu di ferru, candelei è mubilati creati in l'estilu rococcu.

Oghje, u Complexe di palazzu Kraton hè una cità à a cità. Ci hè à circa 25 000 abitanti. Ci hè una buttrega è e carru, quadrate è mosche, stozzi è stalli, armali di articuli è un museu, un pabellone per ballà è musica.

L'ingressu à u Kraton Palace ponu accumpagnà a porta di a porta è una antica strada. Durante a visita, i visitadori devenu attentatu à:

A maiò parte di l'edifizii in u palazzu sò chjosi cù canopies, chì sò ricchiamente decorati cù mudelli elaborati. E so teativi sò dipendenu in colonne cù l'oru. I pavimenti sò ancu stati fora di manera cusì speziale, perchè non solu ùn calanu micca, ma ancu i freschi di i so pedi. Questi chjave guardate da u calore micca solu i visitori, ma ancu l'abitanti di Kraton.

Funzioni di visita

I turisti ùn sò micca permessi micca tutti i camere. Eccu alcuni règuli, per esempiu, ùn pudete micca photographà e donne è i spazi privati ​​di l'anziani. In u palazzu di Cratone li dumandonu micca chianciri è disturbanu a pace di i so abitanti.

In fronte di l'intrata hè una grande spaziu teatrali, induve i visitori sò datu presentati in forma di balli è canzoni tradiziunali. Inoltre esse amparatu un rendimentu, chì hè accumpagnatu da una orchestra naziunali (gamelan), cunzistenti di strumenti di percussion. Per a cunvenzione di i spettori, si ponenu accumpagnate sede speciale.

Cumu ghjunghje?

U Kraton Palace si trova in u centru stòricu, perchè ùn sarà micca difficiule per vene. Questu cumplessu hè parti di una tour per a cità. Quì pudete passà per Jl Street. L'alcuni Suryotomo o pigliate buses chì seguite direzzione:

A stop is called Lempuyangan Station.