National Gallery of Art (Jakarta)


In a capitale di l' Indonesia, Jakarta hè a Galleria Nazionale d'Arte (The National Gallery of Indonesia or Galeri Nasional Indonesia). Hè ancu un museu d'arte è un centru d'arte. I vitturiti averebbe esse acquistatu da a cultura lucali è uniscini a bè.

Infurmazioni ghjugna

Questu istituzione cum'è a Galería Nazionale esiste da u 8 di maiu di u 1999. U fundatu cumu secondu u prugrammu nantu à u sviluppu naziunale è culturali da a pupulazione, chì fù lanciata in u 1960. A preparazione è a risturazione di l'edificu hè stata fatta da u Ministru di Cultura è Educazione chjamatu Fuad Hasan.

Prima chì l'edifiziu hà abbandunatu a residenza indiana, chì era custruitu in un modu coloniale. I travaglii per l'edificazione di l'edificu sò stati prisenti nantu à i ruvelli di Kasteel Batavia (u castellu di Batavia). A principiu di u XXu seculu, era un alloghju femminile quì. À u stessu tempu, edifizii addizzjonali sò stati construiti per a furmazione di i studienti.

À u tempu, a sede di l'unione di ghjuventù è a brigata d'infanteria sò stati quì. U Dipartimentu di l'Educazione è Cultura puteva riacquistà l'edificu solu in 1982. Immediatamente hà iniziatu aduprà per una varietà di exhibimenti.

Descrizzione di a Galleria Nazzista di l'Art in Jakarta

L'estructura hè un bellu edifiziu cù columnas massivi è bergs, custruitu in u grecu. Oghje, a cullezzione di l'istituzione possa più di 1.770 articuli di l'arti cuntempuraneu. Quì ci sò disposti in esibizioni permanenti è temporaneii. In una stanza separata, ci hè una mostra di parechji seculi, chì sò presentati in a forma:

In l'edificazione sò ancu e stallazioni arti creati da i ghjovani artisti moderni è scultori di u mondu. I travaglii più notuali sò realizati da quelli autori Indonesi è straneri comu:

Opportunità per i zitelli

Sta istituzione offre una pussibilità unica per artisti talentu per fà u so modu à u livellu mundanu. L'amministratori anu sviluppatu un prugrammu specialu per truvà è educà i gattivisti.

I giovani autori di tutte e mondu puderanu accollintà quì, è furnisce i so travagliu per a vista mundiale. E so opere saranu cunservati, esse exhibiti è sempre stimulati, tanti sònii per vene. Per esempiu, in u 2003 a Galería Naziunalità di l'Arti ospitò una presentazione presentata da i travagli di l'auturi russi.

Funzioni di visita

U Galleria d'Arti Nazionale in Jakarta hè apprezzatu da i residenti lucali. Eccu alcuniscenu i stòrici è stòrici di l'arti indonesiana. Vènninu nantu à u duminiu, perchè l'exposition hè un magazinu di infurmazione utili.

L'amministrazione di a galerie prisentava a cullizzione in u megliu modu è u situate e cose assai prestu. Per quessa, quandu si movia da un spaziu à l'altru, i visitanti puderanu micca solu per acquistà cù l'capulavori, ma ancu per studià a storia di u sviluppu di a cultura di l'Indonesia.

A Galleria Nazzista abra de marti à ghjennaghju da 09:00 a 16:00. L'ingaghjamentu à l'istituzione hè liberu. Durante a visita, i visitori si parranu in una voce bassa per ùn distraeranu à l'altri populi di cuntemplazione i tesi.

Cumu ghjunghje?

L'attrazioni hè situata in u centru di a capitale in Freedom Square (Libertà Square). Pudete truvà in caru nantu à a strada Jl. Utten Suprapto o in autobus 2 è 2B. A stop hè chjamatu Pasar Cempaka Putih.