Crumbling in babies - signe

I primi misi dopu à a nascita di un ziteddu sò certamenti un pezzu assai impurtante di a so vita. Hè in questu tempu chì u zitellu sviluppau più attivamente, significativamente aghjuntu à u crescitu è ​​u pesu, ancu mancu à settimane, ma quasi ogni ghjornu. U piriudu di a nascita è a nascita hè ancu impurtante perchè quasi tutte e malatie è anomali in funziunalità diagnostii in u zitellu à questu tempu sò sughjetti, se micca cumpleti, a questa curricula quasi quatrata è a riabilitazione. Hè per quessa chì tutti i genitori hanu da cunnosce i termini di u sviluppu di e cumpetenze di u zitellu, cum'è a so ordine. Hè ancu assai chjaru à acquistà cù a lista di sintomi di e malatie più persone periculosi è di disordini di u viulente per esse capace per avessione indipenente u so sviluppu in u stadiu iniziale. Sicura chì u sapientu ùn abolvi micca a bisognu di vìsite per u pediatricu, u cirujano, i neologu, etc.

In questu articulu, parlaremu da cumu identificà u torticollis in un zitellu , discrivinu i sintomi principali di u stadiu iniziale di sta malatia.

Sicondu l'età di u zitellu, torticollis pò esse manifestazione in modu diffirenti.

Krivosheya in criaturi à l'annu: signa

Per minimisà u risicu di sviluppà sta dolenza, i genitori deve cuntrullerà strettu a prisenza di i seguenti signali in un zitellu in quelli peri d'età:

Cumu ricanusciri la tortuletta dopu un annu?

A maiò spessu, i pusteri avvisanu l'evoluzione di torticollis in i primi misi di a vita di u zitellu, ma ancu chì i so sintomi accumincianu a prisenza à una età tardiva - da 3 à 6 anni. Fighemu cun più detallu cumu per ricanuscià u torticole in questu casu:

Se avete vistu un altru unu di i signori d'avè u so figliolu, ùn aghju micca stati bè chì a vista di a malatia si ponu bè, fegate a pediatra, visitate u circhulu di u zitellu è u neurologist. In micca casu l'autodetazione è sempre e seguite l'urdinamentu di u mèdicu assistente. Ricurdativi chì quandu avete avvista a malatia è cumincià u trattamentu curretta, più u più maiò di scunfighja a malatia.