Chì duverà un zitellu pudarà fà in 10 mesi?

Ogni misi, i genitori detti qualchì u so karapuz hè cambiatu, perchè u zitellu hà sempri amparatu novi bisogni, diventa u mondu circundante. Quandu 10 mesi, u fogghiu hè digià assai diffirenti di u novu. Mamma vidi tutti sti cambiamenti è preocculi nantu à u sviluppu di u so zitellu.

Ci hè parechje norma, ma vale degnu di capiscia chì sò assai medius, è ogni caparu hè distinatu da a so individualità. Ma sempre valenu à amparà ciò chì u zitellu deve esse capace di fà in 10 mesi. Questu avete da aiutà i ghjovani parenti capisce u zitellu.

U sviluppu fisicu

Mommies vigilate dinò u pesu di e ranocchi è qualchì nota cun preoccupa chì à questa età u mulinu hà rallentatu u settore di massa. Ma s'ellu si u cumpurtamentu di u zitellu, è ancu a so salute, ùn hà micca deteriorate, ùn hè micca un mutivu per l'excitement. Per questu tempu, i babori cumencia à aghjunghje un pesu più lentamente, è hè perfetta nant'à un'antra trè 200 grammi à u mese, ancu se a figura era significativamente maiori prima. Dopu tuttu, i zitelli sò digià bastanti mobili, attivu. Chistu spiega u picculu aumentu.

Eccu una lista di ciò chì un zitellu deve esse capace di fà in 10 mesi, invece quellu chì hè una picciotta o un zitellu:

Sò parechji babbelli pruvate à passà per elli. Aghjustate piglià cura di un spaziu sicuru. A mamma hà sempre deve monitorà u zitellu, accòllanu sutta l'armpiti mentre pruvate per piglià passi. U Karapuzu hè particularmente interessatu in parechji ostruzzi, u supercilu.

À l'età di 10 mesi, i zitelli anu pussutu piglià un bonu capu di i so sbagliati, facilitari l'oghjettu necessariu è ùn agisce micca cusì bellu. Sì attivate a musica, allura i zitelli accumincianu a movimentu attivamente, ballannu.

Uviluppu Mentali

U caprettu 10 mesi hà sorpresu a famiglia per quandu ellu puderà amparà e so emozioni è l'umore. Karapuz pruvate per imitate l'adulti, à sente à u so discorsu, prupone ripruduzzione. Kroha cunnosci oghje una quantità di nomi di l'oggetti nantu à l'usu di l'usu di a famiglia è à a dumanda di a mòmia pudete esse mostra di qualcuna d'elli.

I figlioli sò interessate di interessà altri figlioli, per riride. I parechji puderanu avessu chì i zitelli anu da pudè scurdà una cosa o un ghjucatu. Ùn hè bisognu à scold the little creature, perchè ùn hè di curiosa. Hè solu per i ziteddi à acquistà cun un novu disignu per elli.

I Moms vede chì sò più tranquillati cà l'ultimi. Ma ùn ci hè sempre una fideltà di fora, u zitellu vole à tempu per adattà à l'abbitanti o di l'omi ùn amu.

Questu ora hè notu chì u zitellu sviluppeghja u pensamentu associativu. Comu accumincia a capisce e ligami trà l'azzioni.

Una malgrava di i paisani hè u sviluppu di u discorsu di u zitellu. Tuttu momi voli una migghiara prima di dichjarà e prime parolle. Per quessa, a quistione di ciò chì u zitellu vole dì à 10 mesi in u sviluppu normale hè cusì urgente.

À questu stage, u zitellu solu ripetire parechje sìllabule. Se osserva u zitellu, pudete vede chì u zitellu l'utilizeghja à spressione e diverse emozioni. I figlioli pò digià utilizate certi silabali per indicà un oggettu.

Hè impurtante di parlà cù u zitellu, discutite cù ellu qualunqui fieru è avvene, perchè più più di un zitellu oye un discursu adulti, u più veloce hà parlatu stessu.

Sì a mamma preoccuvamentu di i devvii in u sviluppu di u zitellu, andà per dumandà un spicializatu. Hà cumu cunducerà una storia è scrive u so cunclusioni. In casu ancu i devjazzjonijiet, sò megliu l'identificà cum'è prima. È hè pussibule chì u mèdicu hà marcatu l'evoluzione normale di u zitellu è assicurà a Mamma.