Fetu BDP da simana

Dopu qualchì proghjettu ultrasonica, e femine in embarazate ricevenu un protocolu di studiu in e so mani, chì cuntene una infurmazione impurtante nantu à u sviluppu di u zitellu. Unu di i paràmetri più impurtanti di u fetu hè u biparietale di a testa, o BPR. Chì hè a BDP di u fetus è per ciò chì hè necessariu, cumu si BDP è gravidenza sò assuciati, quale sò e norme di a dimensione biparietale in a tia di parechji settimati - vi cuntene tutte sse da u nostru articulu.

БПР - decodifica

Duranti l'ultrasound, una attenzioni particulari hè pagatu à l'astu di a testa di u zitellu. Questu ùn hè micca surprised: u moverne hè l'urganu più impurtante, u crescita è u sviluppu di quali anu influenza direttamente u fugliu. Determina a talla di a testa, è dunque u livellu di u sviluppu di u cervu pò aiutà à u BDP. A dimensione biparietali hè un tipu di "larghezza" di a testa, misurata ind'i l'assi meniali, da u tèmpiu à u tèmpiu.

In più di u BPR, a dimensione frontale-occipitale (LZR) hè definitu - in u longu di l'assi principe, da a frunti à l'occipuitu. Tuttavia, u paràmetru principalu hè a dimensione biparietali: hè usata per determinà a durazione di u gravidenza. Cù spettazza specie, questu pò esse stabilitu in u piriu di 12-28 simane.

I valori di BDP sò ancu impurtanti per a determinazione di a pussibilità di u ghjornu fisiologicu. Se a talla di u capu di u fetu ùn si correlate micca cù e dimensioni di u canali di nascita, una decisione hè fatta nantu à a cesarean planeata.

Dimensione biparietali di a testa - norma

Per l'evaluazione di u fetu BDP per una simana, i schezii specializati sò stati sviluppati, chì indicanu l'indicesu mediu di u grandu biparietali di a cuda fetali è e so fluctuazioni permissibili. In i bteti BDP, i valori di dimensione di u capu fetale sò representati per percentile. Questa hè un modu specialu di rapprisentà e statistici medichi, chì, in regula, indica u valore mediu (percentile percentile), è ancu in u minimu (5 percentile) è di u limiti (95 percentile) di i limiti normali.

Per utilizà sta tabella è stabilisce a norma di u BDP di u fetu per settimane, hè necessariu di truvà u valore di u percentile percentile, u valore restante determina i limiti di l'indicazione normale. Per esempiu, à 12 simane, a norma di u BDP hè 21 mm, cù toleranzzioni di 18-24 mm. Questu significa chì quandu u valore di BPR di 19 mm à a futura mamma ùn hè micca valore si preoccupa - hè una probabilità di una funzione di u sviluppu di u zitellu.

Fetu BDP in a tola - diventazione da a norma

Succece chì l'insignamenti BDP passanu da limite limiti accettabbli. Chì significarà? Prima, per esse cunvinta di l'absenza di patologicu, u mèdicu deve avè a valutà altri parametri di u fetus (durata di a fossa, circunfia abdominal). Sì tutti sò supretu a norma per una o varias simani, pudete parlà micca di una grande fruttu. Se altri valuri di l'fetuletà sò normi, allura hè pussibule chì u zitellu hè crisciutu à u saltu, è dopu parechji settimuli tutti i paràmetri sò allivati.

In ogni modu, diventate significati in i valori di BDP da a norma ponu indicà seriu prublemi. Cusì, un tamantu biparietal crescita hè osservatu in tumuri di u cervellu o l'ossavuni di u cranu, è ancu in l'hernia cerebrale è l' idrocefalite . In tutti questi casi, cù l'eccecizione di l'idrocefalite, a donna chì incinta è offruta per interruta l'imbarcu, postu chì sti patologii sò incompatibile cù a vita. Quandu l'idrocefalite hè detta, i antibiotici sò amministrati è solu in casi rarii (in a mancanza di l'effettu di u trattamentu) resinu à l'abortu.

U tamantu ridottu ridottu di a cuda fetali ùn pò micca prontu: com'è regula, questu significa u sviluppu di u curu o l'assenza di qualche di i so strutture (u cerebellu o l'hemisferenzi cerebrali). In questu casu, in ogni tempu u gravidenza hè interrotta.

In u terzu trimesteru, un BDP di reduzione indica a prisenza di un sindromu di ritardo di creazione in l'uttérine. U trattamentu si faci cù drogherie chì migliurà u flussu di u sangue di l'uterina (curanti, actovutu, etc.).