Helena Christensen: "Unitu unitu, e donne anu più forte"

U supermodeli danesi, l'utente di podi di l'anni 90 è l'annu 2000, Helena Christensen hè bella è in dumande oghje. Oghje, Christensen ùn hè micca solu un mudellu, ma ancu un fotògrafu, direttore d'arti di una marca perfume è un participante attivu in manifestazioni caritatiali. L'Helena cuntinua per dele di millioni di fanati cù a so bellezza, a natura sensitiva, u talentu multitascitu è ​​a prublema per l'altri.

"Dopu visti una cosa interessanti, averaghju subitu inghjustificatu cù tutti"

L'Helena spessu spetta chì u fotògrafu s'hè sensatu à sente longa prima di diventà mudellu, è chì a fotografia captures her whole, immersing herself in u mondu di l'altri populi di vicinu vicinu à u nostru pianeta:

"U mio primu pustamenti sèrvuli fù pigliatu durante l'autochichere. Pudava à u mondu è, apreendu novi visioni, solu i sguardi nantu à a càmera. Ma u mo regnornu di u viaghju, andavanu subitu subitu versu Parigi è a me carriera di mudelazione hà fattu ghjente. Dopu avè acquistatu Polaroid è corse. A me passione hà fridda cù ogni novu marcu. U primu snapshot polaroide hè u vecchiu Havana. Allora aghju fattu assai fugliale, a maiò natura. In u mondu ci hè assai interessante è impurtante, veddi qualcosa inusual è chjosa, volte in seguitu di sparte cù l'altri populi. Aghju sempre ricurdatu e mio viaghjadore cù ACRHC quandu travagliatu cù l'ONU nantu à questi di refuglianza è ci era un journalist-photographer. Avete succorsu à visità indirizzi unichi è amparate assai. Aghju aghju datu a furtuna per questa opportunità. T'aghju scontru finu à i sceni di i modi di moda, ma oghji entre i veci di sti ritratti ùn sò micca fàciuli truvà.

I Magnificent Seven

In i 90 anni, incù parechji altri supermoduli, Christensen hà purtatu i classi più apprupriti di u mondu. Nascite à Cindy Crawford, Naomi Campbell, Carla Bruni, Claudia Schiffer, Linda Evangelista è Christy Turlington, Helena rapprisenta i "Modificant Seven" mudele di quelli anni. Hà addee chì a professione è a gloria chì hè vinuta facianu possibili di sentu special:

"Questu hè un fabuloso è un locu locu. Avemu travagliatu casi incessantemente, in parechji paesi, avemu avutu per viaghjà assai. È per mè, un giovane curioso, era una maravigliosa opportunità per scopre i cità novi è fascinante bellezza di a natura. Chistu nun sulu causatu emozioni violenta è hà risuscitatu l'umore, ma ancu hà influenzatu a formazione di caratteru è a mo tocca. À quellu tempu in u mondu ci eranu unipochi fimmini cun una professione è oghje, per quessa, ùn sapia cusì grande. U travagliu ùn era micca piacevule, per volte ùn hè dura, ma ancu c'era era assai più bellu ch'è bellu. Allora ùn ùn hà micca sappiutu cumplettu chì avè avutu granni furtuna è chì questu anni serà diventatu unu di i più fascinanti è unicu in a me vita. Iu scontri incù incredibili raggiunarii, boni raggiuzzi. E ora, avendu intendi à u successu è a pertinenza, micca solu in a professione di mudeli, ma in altri prughjetti, sò assai orgogliu.

Natation, boxing è ioga

A supermodelità ùn hà micca ammucciatu quella chì adherì à un stile di vita sana, ancu permette di occasioni spende è manghja un pezzu di postu favorito o pasta cù piccante salsa. In vista di questa bellezza fràggica è delicata, quasi nimu hà da pudè pensà chì ella hè ... u pughjilatu:

"Questu hè difficiule di crede, ma aghju u pughjilatu, è trè volte à settimana aghju furmazione cumplessu. Inoltre, parechji classi di ioga, 2-3 volte una simana. Mi piace a natari assai, in particulari in fiumi è oceani, sì, è più - sprint races. I, sicuru, seguità a mo dieta, pruvate di manghjà a alimenta sana, ma da chì sò un fan di pastizzi, pastes è desserti, è à spessu ancu cù i me platti prediletti, aghju aghjuntu à u equilibriu. Aghju seguitu a cundizione di a pelle constantemente - visitate regularmente i salone è faci cù diversi prucessi. In casa, sò solitu usu tònicu è esfoliazione, olii è seruli da Nimue, mantene a mo pelle otturatore ".

Secret of aroma

Helena hè u direttore creativa di a marca Strangelove NYC. U mudellu ammetti chì a prufumiera hè una passioni speciale per quessa è quandu era possibbili di unisce à l'equipa chì creò fragrances, hè assai cuntenta:

"U fundatore di sta sucità hè u mo amicu, Elizabeth Gaines. Mi juncciu appena ch'ella principia. M'arricordu beni quandu si purtò cù Kalimantan ud, chì diventava a basa di i prufumi di a nostra racolti. L'aranelli travaglia meraviglie, revuzianu e ricordi, purtannu à u passatu. Sempre aghju fattu gustu à i sapori, è u prucessu di creà ci hè semplice semplice. Dopu avemu liberatu a nostra quarta seria di fragrance - lostinflowers, hè delizia! ".

Salvà u pianeta

U supermodelu hè attivamente participatu in prughjetti umanitarii è si sbuchja per migliurà a qualità di a vita in i regioni propii. Ci hè cunvinta ch'è u pianeta hè in periculu è ogni persona in a terra hè respunsabule di a so salvezza:

"Ogni noi hà l'oppurtunità, perchè in modu diversu, per aiutà e persone è priservà a nostra natura. Tandu hè furtunatu per intervene in l'expedizioni di Oxfam è l'ACRHCR. Aghju pigliatu e scritti nantu à u travagliu di sti urganizazioni maravigliose. Questu hè impurtante, a ghjente hà da sapene ciò chì passa in i paesi poviri. U primu viaghju cù Oxfam in u Peruviu è per mè era specialu, perchè sò a mezza peruviana. U mo paese s'hè apertu à mè cumplicatu da una parte inaspittata. Aghju vistu l'effetti di u calummau glubale. È aghju avutu chì avete sempre cunsultate di ciò chì succede, per appressu à pruvà à aiutà u nostru pianeta.
Leghje ancu

Fighie femine

Christensen hè sicuru chì in i ricenti anni, e donne anu diventatu forte è diffuse l'alati. In a societa, l'attitudine in u travagliu di a donna cambia significativamente:

"Hà fattu mudelli significati è e donne anu unitu, anu fattu più cunfidenti, valente è forti. A sucità debe rispittà u donne è valurizà u so travagliu. I donne - mamma, u ghjocu di a famiglia è di un bonu ambiente, femu assai impurtante è necessariu in questa vita, quarchi ancu impussibili. A Natura hà creatu cusì cun un mutivu ulteru. E mi, sicuru, sò cuntenti chì pocu fà pocu tempu l'attitudina versu e donne hè cambiatu, ma ùn ci hè sempre assai travagliu.