Kaya Gerber hà avutu i sicreti chì hà ereditatu di a so mamma Cindy Crawford

Kaya Gerber, di 16 anni di età, era figliola di u supermodel è stella di l'anni 90, Cindy Crawford, seguita à i passi di a so mamma è hà prisedenti in a so vita. A ragazza ci coopera cun u megliu disinfettori è i case di moda, cum'è l'Omega, Valentino, Chanel, Calvin Klein è Saint Laurent. In una cunversazione cù u ghjurnalista di Vogue Britannica, Kaya hà dettu chì a so mamma hà amparatu assai. E a migliione di vita, ricivutu da a so amata mamma, u ghjovanu chì simmulcu crede i parolle:

"Se ùn vulete micca fà qualcosa, ùn hè micca fà. È sempre à sente a voce interna è seguite i vostri instinti.

"Cindy Crawford hè una bella mamma"

Tuttavia, quand'ellu fù esaminatu, l'stella di i catwalks ùn fece micca apertu tutti i sicreti à a so figliola. Kaya ammessi chì a mamma ùn hà mai hà insignatu una sfuria:

"U sempre aghju vistu u so travagliu, i so movimenti è pruvatu di ricurdà tuttu. A carriera di Star ùn hà micca affettatu a nostra vita di famiglia. Sempre forse dumandate ciò chì sentu, sapendu chì a mo mamma hè unu di i mudelli più populari di u mondu. Ma Cindy Crawford in u podju è in casa cù a so figliola sò dui persone completamente distinti. Sempre hà cunnisciutu a distribuzione correzmente responsabbiltae è ùn mai putia travagliu nantu à u pianu à u perjudu di i valori di a famiglia ".

Da a mo mamma Kaye ùn hà solu l'excellentu dati esterni, cunsiglii à prumove una carriera di mudellu, ma ancu un bon cori. Cindy hà insignonu à rispunsevule à e persone è aiutà à u càlculu. Nzè a so mamma, a zitella aiuta à i medichi in un sughjettu di zitelli, induve u ziu, u fratellu minore di Cindi, chì era mortu à 3 anni di leucemia, hè stata trattata:

"Da i mo genitori, amparatu chì aiutà à l'altri hè felicità, è i me genitori sò felici. Hè assai impurtante per capiscia chì a vostra aiuta pò aduprà assai di bonu à l'altri populi, sopratuttu quandu avete a pussibilità di aiutà.

"U titulu di supermodelo sò guadagnatu"

In più di cunsiglieri è e lezioni di vita, a zitella da a so mamma hà avutu una ricchissima ricchissima di e cose da u couturiers più famusi mundiali:

"Sò tantu scusa chì a mo mamma è ti sò tene diversa di i scarpi, è ùn aghju micca vistutu tutte i so scarpi bè, ma e robba in vestitori di a mo matri sò belli è sùbitu sguassate i so buttigli di vendita."
Leghje ancu

U successu di u ghjovanu Kaya in u modellu di negoziu ùn hè più in dubbitu, ma ella ùn piace micca quandu ella hè chjamata supermodel:

"U statutu di a supermodeli hè tenutu seriu, perchè hè un travagliu duru è avete bisognu di daveru u dirittu per esse chjamatu supermodelo. Quandu aghju intesu in u mio indirizzu, aghju dettu chì avemu sempri moltu à fà. "