Sifili primaria

A maladie di a sifilia hè stata cumuna in l'umani per un bellu pezzu. È solu pocu tempu i so sintomi sò stati scritti è hà amparatu à di diagnosti à u tempu. Questa deve una pronostica positiva per a cura di a malatia. Ma ancu parechje persone, senza avè mantenimentu di i signi primi di sifilia , ùn cumincianu micca u trattamentu in u tempu è incaricità di cumplicità.

Sta malatia hè sempre comuna è hè unu di i più difficiuli di cura. Pudete infettate micca solu tradiziunale, ma ancu per u sangue è ancu cù u cuntattu di u ghjornu. Per quessa, hè assai impurtante chì u diagnosticu di sìfilisu primariu hè realizatu à tempu per inizià a trattamentu in u tempu.

I sintimi di sìfilisu primariu

A prima volta dopu l'infizzione, una persona pò mancu mancu suspettà chì u treppone pallidu piglierà in u so corpu. À questu tempu ancu e teste di laboratori ùn anu micca cunnisciutu a malatia. Questa stage di a malatia hè chjamata chjamata syphilis seronegative primariu. Hè u più periculosu in quantu à a diffusione di a malatia, perchè u paci ùn ùn cunnosci micca ciò chì hè infatu, è hè a fonte d'infezzione.

U primu stadiu di a sifili hè carattarizatu da l'apparizione di una infezzjoni d'erosione à u situ di a penetrazione - u chicru chjamatu chjappi. A maiò parte di questu hè u spaziu genitali, ma ulcers can appear on the labbra, vicinu l'anu o ancu in i dete. Avanzamente, a malatia hè carattarizata da l'apparizione di un chancu, ma avà più spessu, sò parechje erusioni, quarchi culpati da a inflammazioni. I manifestazione primaria di a sifilia si sò cunfunditi cù l'altri làsciti di a pelle, ma ancu di alcune peculiaritate.

Chì sò i caratteristiche di un chancu chjucu?

  1. Questa educazione teni fronti clarifichi, arghjidi parò livati ​​è una forma ronda o ovalia.
  2. L'erosione in a sifilisa primaria hè indurendu è spessu ùn provoca ansia in i persone.
  3. U chagliu dura pò esse ricunnisciute da un densu infiltratu, bien palpable à a basa di l'erosione.
  4. Chancre hà un culore brillanti è brillanti per u picculu ammontu di purtata serosa.
  5. A l'erosione in a sifilia primaria ùn infundia micca vermiculita di a pelle à prossimu di a lesione, temperatura elevata o altri manifestazioni inflamatorii.

U piriu primariu di a sifilia hè spressione in più di 2 mesi. Allora l'erudizione sparisce senza traccia. Stu stadiu latente finisci cù l'aparenza di i maloforsi, a frebba o debule. U trattamentu di a sifilita primaria devu principià immediatamente, perchè in questu tempu hè più faciule per a scunfitta di a maladie è per esse cumplicità.