U zitellu speranza cun un chiancinu

U chianu di un zitellu hè sempre un signalu per i genitori chì u zitellu ùn deve bisognu o avè qualcosa di fà dolore. Cù i zitelli chì pò digià annunziate, scopre a causa di chianciallu, hè assai più faciule chì di i zitelli chì ùn pò micca spiegà ancu ciò chì hè sbagliatu. In particulare preoccupatu di e donni ghjente chì chiancianu i zitelli immediatamenti dopu à esce u stranu. Hè perquessa chì u zitellu pò chianciri dopu à u sonnu è cumu per a calmallu, avemu dettu più.

Perchè u criaturu chiancinu si svegliate?

I zitelli sottu un annu

I raghji per chì i zitelli chì chiancianu ùn sò micca tanti:

Un zitellu ùn pò manghjà micca u standard prescritu o per dorme più longu du solu. Nta stu casu, in un sognu, cumencia à pardonu di u famu è, digià a fami, si svilò. Di solitu, chiancenti chiancinu accumincia cù gemme, diventenu più peggiu, u zitellu u principiu di turnà a so testa in circustanza di un pattu o buttiglia è s'ellu ùn a trova micca, u zitellu riunisce rapidamente in un chianciutu. Per calviri u babbu chiancinu, deve esse alimentatu.

Un zitellu pò esce è chiancinu assai in un sognu chì hà scrittu o pokakal. Poviru micciolu o pappaglia in stu casu chjaru pitturatu a pezza, fate frastiziu è incù cunfondenu, da quale u zitellu sera ammanatu. À u so chiancinu pruibisce u ritornu di cundizioni cumunu. Quandu i panii cambiani, è a pelle di u picciriddu sarvà nettu, andà tranquillità.

U zitellu, inghjennatu cù l'attinzioni, chianci ancu quandu si svilò. Stu chianciu hè assai faciule di distingue di l'altri manifestazioni di u scuntentu cù u zitellu. À u primu, chiancinu dura per parechji sicondi cù interrupzioni per stenni, qualchissia vi vene o micca. S'ellu ùn hè adattatu, dopu à dui o trè attacchi di atraisce l'attenzione, u zitellu annunzià per chiancinu. Hè impurtante per i paisani à seguitu di sti mumenti, è se u chiancuni sanu fora, pudete avvicinà u zitellu in seguitu, è si a assicurata immediata si face a norma, deve esse scucciata, altri i genitori ùn si restanu.

U zitellu sperendu è briunà in casu à i so duluri. U chiancinu sia forte, pò esse accumpagnatu da l'amelie nantu à a faccia di u zitellu è l'aumentu di u tonu muscular. U zitellu ponu flexà i peri e spin. Chianci cù u spessu spessu ci principia, quandu u zitellu hà sempri dorme. In questu casu, i genitori necessanu per eliminà u dulore stessu. A maiò spessu, u dulore di i zitelli hè causatu da i colichi, eruzennu i denti o di una malatia in prumuvera.

U figliolu dopu un annu

Un zitellu maiò pò chjaranu dopu un ghjornu o un suli di a nuttata in casu duve ellu vulia andà à u bagnu. Hè sopratuttu solu à i zitelli chì ghjè familiarizatu da a pignatta. Se u desira di vultà à i bagnu era a causa di chianciari, u zitellu pudarà andà à a pignatta è continuà u so sognu più.

Un altru raggiuni per chianci è pò esse pescoli. U zitellu stessu hè assai agitatu à u stessu tempu, è chiancinu pò principià ancu à u mumentu di u sonnu. Per calma u zitellu, a mamma hà bisbuffanu.