Cumu insignà à u zitellu à manghjà una cullette?

Parechjani parechji dumandani "quantu d'insignà à un zitellu à manghjà una cullette" parvenate stranellu, perchè i so figlioli dominaru sta arti facilmente è imperceptible per altri. Ma se u zitellu ùn si voli refusa di manghjà da una cullette, questu hè un prublema reali per a famiglia sana. Dà cumu insignà à u zitellu à una cullette è quandu, per cumincià à piglià l'apprendimentu, parlemu in u nostru articulu.

Cumu insignà à u zitellu per utilizà una cullette?

Per fà quessa cù a minimu perdita di i nervi parenti, aiuta u nostru cunsigliu:

  1. Quandu si poni impegnà un zitellu à manghja cun una cullette? Cumentu a cunniscenza di u zitellu cù una cullette hè megliu quandu hè ugguali sei mesi. Hè in questa età chì u zitellu hà iniziatu a transizione di u latti di mamma in l'alimentariu d'adulti è i so pinseti sò prufitizati bè da mantene a cullette. Di sicuru, sta data hè cunnizziunata, è hè chjaru chì u tempu di u zitellu per piglià una cullette in e so mani, ellu utteneghja sè stessu, è avè principiatu per vede un interessu attivu in u cuntenutu di u pianu parentali è i cupuleri.
  2. Chì cullera hè megliu per alimentà u zitellu? Per a prima famiglia cù una cucchula hè megliu per esse stati una culloca puntata di silicone. Questa cucchita hè lumetta, ligera è ùn hè micca impositu ferà ferite. In più di a culletta, vale digià à cumprà altre platti per i tarritorii è cupins cù belli ritratti brillanti.
  3. Cumu insignà à u zitellu per guardà una cullette è l'utilizanu? Questu ùn ci hè nunda di difficult - dà à u zitellu una culloca in manu. Sì u zitellu ùn duverà bè, ùn duverà micca dubbitu pruvà di cullà i manciari è purtalla à a bocca. Hè assai impurtante per ùn micca interferire cù i primi, anchi parfflie, i tentazione di miglià per fà questu. Ùn puderete sceglie è dirimente u manicu cù una cullette in a direzzione di a bocca. Ùn hè ghjallacciatu per alimentà u zitellu, dà l'occasione di manghjà solu. Solu quandu u zitellu annunzià per vede signa di fatica è irritazione, pudete aiutà à piglià per questa altra cullera.
  4. Di sicuru, i primi tempi di u babbu sò in u so propiu, seranu accumpagnati da disordine. E sicuru dopu l'alimentazione duvete per sperà u to babbu. Ma avemu a pacienza - in stu casu, u disordine hè un cumpagnu indispensabile per u studiu successu.
  5. Ùn rimpruveranu u vostru picciuttante per un lignu o disprezza di utilizà una cullette à a manghjà. Ciò chì hè simplice è naturali per noi hè sempre un travagliu difficiu per ellu. Hè più cà mai, u zitellu chì vole bisognu à stu piriu in u sustegnu è l'appruvazioni di i genitori. Cusì ùn scappanu nantu à ellu.
  6. Feed u zitellu cù u restu di a famiglia. Videndu i genitori è i zitelli più antichi, u zitellu vole ancu di piglià una cullette in manu.