Pies nantu à kefir, fritto in una padedda

Pyschkami in a lingua russa sò generalmente chjamati i donuts più ordinariu, solu cun un pirtore in u centru, è per quessa, a pruduzzione esse stimata è caratteristica di donuts furia ruddy, è moltu summamente ghjustu. In questu articulu avemu aduprà uni pochi ricette di dumplings sul kefir arrustiti in una padedda.

A ricetta per dumplings fritte nantu à kefir

A ricetta per questi dumplings hè un veru salottu di u vechju chì venenu, l'aroma richettu di u quale diluta i piccati note di cinnamon è muscatu. Per pudè evenà in tuttu u pesu, u donut donu esse trattatu cun una mezchea di zuccaru granulatu cù una parte più di cinnamia pianica.

Ingredients:

Preparazione

Prima, frette u mantellu è fate mette à friddu in modu chì u calori ùn permetti micca l'ova à fracchia. Intantu, preparanu una mezcla di ingredienti secche: farina, spices, soda, zuccaru granulare è polvere. Per seccu ingredienti, martellanu un ovu, pour à u kefiru è un oliu spargente. Amassi a lattice suave è peglia, trasversalmente à una superficie generosamente dusted e rintra a un spessu di dui centimetri. Cut the layer on the pyshki cun un paru di cutie di cunfitte speziale o un vetru simplici è tavoletta plastica. Pone a bocca in l 'oliu pre-furnitu, è friture da i dui i bandeti finu à marroni. È sempre caldo, ma già alliberatu da l'excedente donut d'oliu deve esse fruttu cù u zuccheru.

Pies à kefir frittu in una padedda - ricetta

Ingredients:

Per pyshek:

Per glaze:

Preparazione

Pour a mantenza fridda à i ovi, pour in u zùccheru è aghjunghje u kefiru. Bacciallu l'ingredienti nzemmula finu à chì a zuccaru s'addumeghja. Aghjunghjite un pocu di u vostru perfume favorito à l'ova sulati: vanilla, rum, chocolate è tuttu ciò chì u vostru core vole. Prima di cumprà a culleghja di a farina è a pate di puddastru, pour l'ingredienti secchi à i liquids è amassi a pasta. Se tenete tempu, permette a prova eserita in a frigorifera per un'antisima ora, durante u tempu chì u glutina esaltà, serà più faciule di travaglià cù a pasta, è i donuts torneranu serate di più, ma se ùn ci hè nimu, è cuminciate aduprà immediatamente dopu à l'imbulighjate. Trimate a pasta in boccioli è marrone in a fritta fritta. Trasferisce i donuts à a catra è abbandunate l'excrementu d'oliu per fuga.

Melt butteghe è latte cù chips di cicculata. Maturà a basa di u glaze cù u zucchero pulmuniu è incruciate à i frutteri. Uttenite l'excedente per drenu, è poi permettenu chì u revestimentu escece. U dumolvi frittu nantu à u kefir sò sirati solu di tè o un vetru di latti.

Fritto pyshki nantu à levitu è ​​iogurt

Ingredients:

Preparazione

Calami à u focu à u kefir è sprinkle una culloca di zuccheru. Quandu i cristiani anu dissolvi, aghjunghje u friddu à u kefiru è lasciassi attivà (una spuma figura nantu à a superficia di a suluzione). Pour a suluzione di levitu per a farina tamanta, aghjunghje l'olii hà sbattulevanu cù u zuccaru restante, è u funnu, ma friddu, butta. A pasta finita hè stata à duppià in moltu, dappellinu à un grose di un cimitè di centimetri, è cutturati in pyshki. Puderà i soplelli per venite una seconda volta, per altri 15 minuti, è frutti in oliu vegetale pre-caliu finu à mari.