Miranda Kerr hà rializatu a prima foto di u matrimoniu cù Evan Spiegel

Duoppu duie simane di Miranda Kerr, chì in u maghju addivintà a sposa di Evan Spiegel, eranu ardenti cun curiosità, sapendu solu qualchi dettagliu di a celebrazione, senza vede micca e di foto di a casale. A so pacienza hè stata premiata. In l'accessu generale ci sò photographichi classificati di i novu.

Parechji ritratti di casate

In l'Instagram di Miranda Kerr, ci anu una foto di u so fiancu cù Evan Spiegel, chì hà fattu u mese di questu annu nantu à a pratica di a mansione di u bilionaire in Brentwood. Sutta unu di i frames, u modellu top scrivia:

"Era un ghjornu magicu".
I primi ritratti di u matrimoniu di Miranda Kerr è Evan Spiegel

U dirittu esclusivu di pubblicà issi quessi è l'altri ritratti nantu à a realizazione, attendu solu 45 visitatori, appartene à a Vogue Americana. I lettori puderanu vedeti in l'aghjustu di u glossa.

A principessa reale

Intantu, l'amatori di una bella parata ponu eserciziunmente in dettu à u vestitu di a famiglia di u supermodeli australiani, chì fù creatu apposta per u so direttore artisticu di a marca Dior, Maria Gracia Cury.

Parrannu di i so attire cù u journalist Vogue, Kerr hà dichjaratu:

"Per esse onesto, ùn pudite micca imagine un vistitu novu più bellissima".

Per creà un vestitu per Miranda Curie inspiré a vendezza Grace Kelly, in u quale in u 1956 spusò u prince di Monaco.

U libru di u vestitu satin elegante Kerr cù manichi longi era cusì vicinu, ma à u listessu tempu hà sfasatu a figura fragilosa di a sposa. U broddu di u fiore era ripetitu in una corona di una bellezza, à quale hè stata attaccata un velu longu di dui capelli. L'imaghjina più dilicata di a sposa era cumplementata da e braccialetti perale, una bracciale fina è un anellu d'impegni.

In quantu u sposu, pareva l'atleia in un capeddu di vestitu.

Leghje ancu

A strada, l'autore di ritratti di e casate di u supermodellu è u fundatore di Snapchat hè u legparariu Patrick Demarchelier.