Cumu si u zitellu avè principiatu?

U nàscita di un zitellu hè sempri statu un misteru à l'omu. Cumu aduprà a nascita di u zitellu? L'apparizione di una nova vita hè precedita da un travagliu colosale in u corpu di a mamma.

Per capisce stu difficult issue, fighjemu u ghjornu di u zitellu.

U prucessu di u zitellu di u zitellu

Cuncepzione hè pussibile uttene dopu à l'iniziu di l'ovulation, chì, in regula, si trova in u mità di u ciclu menstruali. Un ovu maturu abbandunà u ovariu è cumincià u so muvimentu in a trompeta di falòpia. Fertitizzione si pò accade à 3-7 ghjorni da l'ovulation. S'ellu si duranti stu piriu si scambià cuncrizzioni sessuale, u semu-semitru dopu l'eyaculazione di parechji manevi cumincianu a trasfurmà cù a cammara sessuale femminile versu l'ovu. Per esse u fertilizazione per esse postu, ùn deve micca solu di ghjunghje l'ovu, ma dinò per sopr'à a so castagna.

Perchè a penetrazione è a cunnessione di u sperma è l'ovu, u primu ghjornu di cuncepimentu accumenza. I cungres femminili e femminili converge, furmendu un ghjistotu di doce ghjornu - un embiu unicellularu, chì hà tutta l'informazione genetica rapprisentata da un doppiu settore di cromusomi da i genitori.

A nascita di u zitellu in u corpu hè assuciatu cù l'avance di u zitimu à l'utru. Stu prucessu dura da u terzu à u novu ghjornu. Siccomu a tubula di falòpica hè cuparta cun cilassi speziale, questu aiuta u mo movimentu cimbori.

Simultanjamentu cun questu, immediatamenti dopu à a fecundazione, blastogene inesi - l'embriione cumincià à dividisce. Comu u risultatu, da un embiu unicellularu diventa un multicelular (morula).

Circa u septimu ghjornu, cambiarà a so struttura, trasfurmendu in un blastocist - una cundizione ideali per a riduzione rimessa in l'endometriu di l'utru.

L'impurtazione in a mucosa uterina hè u puntu di iniziu per u sviluppu di più gravidenza. Un accordu attivu di più sviluppu di u futuru futuru. L'embriione riceve tutti i sustanzi necessarii cù u sangue maternu, chì vene da a cori di u brancu (futura placenta).

A fine di a seconda settimana, a furmazione di furmazione di l'organi internu accumincia. U in u septenniu ghjornu parte principia u seculu in u sviluppu di u futuru babbu - embrioniu.

Dopu avè esaminatu i primi cungressi di u zitellu di u zitellu, pò esse affittu chì l'emergenza di una nova vita hè un miraculu chì ùn ne maià finta di surprisa.