Trasgendari Chelsea Manning, dopu intrattenitu in prigiò, appare in un prugettu nantu à e pagine di Vogue

Informazioni WikiLeaks, chì serve com'è corpu in l'armata di l'U.S., Chelsea Manning di 29 anni chì era un omu chì hè chjamatu Bradley Manning, hà participatu in un dispunellatu di foto per l'Issue di settimana di Vogue americanu.

Call me Chelsea!

In u 2010, u servitore Bradley Manning, chì detti documentu sicrittu à l'inspirador di WikiLeaks, Julian Assange, hè statu culpueltu di spienziu, robbe è altre peccati è fù imprisoned for 35 anni. Immediatamenti dopu l'annunziu di u vermentu, l'analista militari annuncia u so desiu di cambià u sessu, dicendu chì ellu sempre hà sentutu com'è una donna. Cinqui anni dopu, Bradley hè divintatu Chelsea.

L'ex-Corporal Bradley Manning
Foto di Instagram Chelsea Manning

In u maghju, Barack Obama, uni pochi d'ora prima di a fine di u so termini presidenziale, firmò una petizioni per perdonu di u prigiunieru Manning, chì era 7 anni in prigiò per l'omi.

Rempleltje infurmazione di sessu WikiLeaks Chelsea Manning

Girl from the cover

U Chelsea Manning divintò u sicondu trasgénero dopu à Andrei Pezhic, appareva nantu à e pagine di Vogue americanu. L'autore di a photo di u Chelsea, nantu à quale ella, sollente, posa in u mutandine di novu Puntata Kamali, vale $ 350, hè stata la fotografica fotografica Annie Leibovitz. Manning cun un minimu maquillu nantu à a so facciata è u capelli miridi hè stampata in una spiaggia deserta in Costa orizzontale.

L'eroine di a photo pubblicava un tiru in a so Instagram, scrivite:

"Pensu chì hè quella libertà aspetta".
Chelsea Manning hà vistutu un swimsuit per Vogue
Leghje ancu

Missina Manning chì avia dichjaratu in entrevista, scrittura in memorii, filmatu in un documentale, battendu per i diritti di i transsexuales è circà una seconda mità.

Transessuali Chelsea Manning