Un filantropu qualcosa falsa: i pirate ci facia publicamente correspondenza David Beckham

Sembra chì David Beckham era in una situazione assai dispirazione. Hacke hà fattu un attache effikaimu nantu à u cartulare è hà datu tutti l'oppurtunità di leghje a corrispondenza persunale di u football ex-football.

Dopu ciò chì fù scupertu à e carte di u Signore Beckham, a so imaghjira cum'è patronia è filantropu hè sottu à minaccia! Pensemu chì, da u 2005, Beckham hà fattu cù u rolu di l'Ambassadoru di a Bona Voltze UNICEF. Cumu pò esse una persona chì spende assai di tempu è di soldi in carità, sia ... un snob?

In una di e lettie risponde à i so amichi: "Ùn àbbia micca a cura di tutte questa cavalirisca"! Sembra una frasa neutra, ma si ponu accennatu da a sesta frase: hè per aiutà à quelli in bisognu.

Faschula chjesa: "Questu f ***** soldi hè u mio"

Quandu u discursu in a currispundenza travaglia da donazione di un milione di dolaru per i bisogni di l'UNICEF, u Signore Beckham in u so core risponde à u so interlocutore:

"Questi munevoli sò u mio!".

Apparevamu, i capelli di RR di a parta di Beckham anu da travaglià dura per ricuperà l'imbulighda image di David. In u segmentu di lingua inglesa di Internet, i battelli sichi eranu cummattuti.

Leghje ancu

Fans di u football credi chì tuttu questu hè solu una frase scumpara fora di u cuntestu, è forsi só un "pattu" journalistic, mentre chì i rivendenti di Beckham crede chì a so drame à a carità era solu una parte di a campagna PR in u modu di fama è populità.