Mamma di Leonardo DiCaprio

Sta donna hà dettu nascita è cresce un omu veru, impegnu, attore talentu, una celebrity chì milioni di persone di sognu d'esse cum'è - a mamma di Leonard DiCaprio hè definitu, hè orgogliu di u so figliolu. È ellu, à u turnu, l'appuntamenta cù diamanti, anchi i tanti niuri in a so vita.

Biografia di a mamma di Leonardo DiCaprio

A vita di sta donna talentu hè micca cunnisciuta da tuttu. Tuttu ciò chì i ghjurnali curiosi puderanu cumprenda hè chì Irmelin Indenbirken nascìu ntô 1943, in Or-Erkenshvik, Germania. Secondu di George DiCaprio è dopu chì a castagna stalla in u Los Angeles. In u 1975 a coppula divurziau.

Hè interessante chì a mamma di Leonardo DiCaprio hà chjamatu u so figliolu dopu u famu artista è genius di Da Vinci. A verità hè ovenu un invente, ma ella prumesse di pruvucarà chì u so zitellu ricevenu u nome di famosa. Questu successu dopu l'admirazione di i pittori di l'artista in a Galería Uffiziunali Florentine, u pregnant Irmelin sintia chì u mulinu è imbuttatu.

Parenti, aviani di Leonardo DiCaprio

U patri Irmelin natu in Germania Occidentale, Wilhelm Indenbirken, era maritaru à Elena Stepanovna Smirnova, chì era natu è risultatu in Russia, in Perm. Dopu avè sapè u so maritu di u novu, hà trasfirutu a so patria.

In una di e cunversazione cù Vladimir Putin, chì, cum'è Leonardo, hè ingaghjata in a prutezzione di i tigri, l'attore hà dettu chì ùn era micca quartu un quartu, ma a mezza russa.

Una donna bona hè a mamma di Leonardo DiCaprio

Parechjanti unanimamente dicranu chì a famosa di Hollywood in l'scelta di un cumpagnu di vita inconscientemente cerca di quellu chì serà più simili à a so mamma. Invece, vale di ricurdà tutte e passione guariscenze è assicuratevi chì sò tutti mutanni cunte cù maravigliate parametri di a figura .

Irmelin à 73 anni hè megliu più ca assai maschile di 50 anni. Uni pochi anni fa, Leo hà alcatu una data doppia. Quandu si ncuntra u mudellu Germanu Tony Garrn, ellu invitò è a so mamma à cena, induve l'ultima era d'esse espertu micca solu da un figliolu amoroso, ma ancu da u so cunnuscenza David, quale Indenbirken si scontra à l'ora.

Hè interessante chì a passione di questa donna hè a fotografia. Ogni vota ùn ùn missi micca l'occasione di piglià una foto di u so zitellu nantu à a catifa russa.

Leghje ancu

Hè nutate chì l'ultimu veranu Irmelin è David visitonu Mosca. Quedenu in l'Hotel Quattru Hotel, ma invece di sughjireghja in l'abitazione, i palummi andonu à vedere i posti.