Averaghju bisognu à cambià - i sotutti di crià i zitelli

Ogni babbu primu o dopu accunsente u colettu di i zitelli cù tutti i gioie è e difficultà di a cumunicazione è e raccoli di a relazione chì ci venenu da quì. I situazione di cunflittu sò inevitabbili, è hè in età in scrittura è di scola chì una persona hà sviluppatu a capacità di truvà un cumprumissu o difendenu a so pusizioni per a custrutturà interaction cù l'altri populi.

Sfortunatamente, o furttumente, micca tutti i membri di i colectivi di i zitelli sò amici. À u cuntrariu, si l'adulti pruvate d'amparà a so disgrazia per i culleghi, i vicini è cunniscini, u nivellu di e diffirenziu esistenti, i zitelli anu devenu cunflitti e sfurzati, l' aggenza verbale è verbale si sviluppa quandu u zitellu hà fughjenu nantu à l'incutibilizazioni cù i so fistini, , tira l'oggetti chì anu ghjunse sottu à u so bràcciu.

A risurta di cunflitti in i zitelli sottu 5 anni

I psicologiani sò ambivalenti per esse à insignà à u zitellu per dà cambiamentu. Ma a più crescenu chì un zitellu di l'età in istruzione junioru è upoi ùn pò micca distinguishà trà i cuncetti di "prutezzione" è "attaccu", ùn rispettu bè à a situazione chì hè stata. U caprettu pò, per esempiu, attaccà à un altru figliolu solu perchè l'ani sipatu è pigliò u ghjornu preziatu prima, o da impegnà cù tutte e so pussibuli, imprecisamente. Un zitellu ùn pò micca calculà a so forza, evaluate l'opponent è e so capacità. Inoltre, ùn hè micca putente di previsiunate e cunsequenze di a scarsa. Cusì, insignendu à u zitellu per dà cambiamentu, ponu in periculu solu solu u so avversu possibbili, ma ellu stessu, perchè l'inimitariu pò esse forti. Hè megliu d'insignà à un zitellu in situ situ sbocca per aiutu l'aiutu di un adultu chì hè vicinu, per esempiu, un maestru di kindergarten.

Risulente di cunflitti in i zitelli di l'età di scola primaria è in primaria

À l'età di 5 anni, i zitelli partenu da formate idee etichi elementarii, regulazione cuscienti di i so propri azzjonijiet, valutazione di u cumpurtamentu di e persone vicinu. Ma prima di l'età di 7, a so evaluazione hè sempre abbastanza dipindenti di l'adulti. À questa età, l'enfasi specialu deve esse posta nantu à a duttrina à u zitellu pricisamenti à a prutezzione, è micca per attache. Inoltre, se u zitellu ùn hè abbastanza indipindentale , ellu hà sviluppatu gradualmenti à u livellu chì ellu viaghjera a maiò parte di i prublemi chì arise nantu à ellu stessu, usendu a so experientia suciale è i cunsiglii di i genitori. Hè impurtante di introdaverà u zitellu à e modi di risponde à u malincipente emergente, szintendu a capacità di negocià.

Cumu aiutà à u zitellu se avete prublemi?

Hè impussìbitu escludutu l'ocurrenza di situazione chì u zitellu hè obstruitu in u squadra di i zitelli. I paisuccii sensittivi avvintenu chì u zitellu hà prublemi in u so modu di depressione, a dispiacenza à assistisce à una istituzione educativa, o mancanza d'amici. E se un zitellu vene in morolle è scratchici, i so articuli persunali si sò "persu" o "spoiled" di modu di regula è di soldi di pezza sparisce, e previa mette in modu pruvucanti.

  1. Hè necessariu di chjamà u zitellu in una conversazione franca, promettendu per ùn fà nunda senza informà.
  2. Se u zitellu hà prublemi per u fattu chì hè diversu in quarchi cosa da i soi cumpagni, per esempiu, a mamma mette u zitellu di sete anni è in bassa, è hè bramatu per questu, chì u sughjettu di a discordia deve esse eliminata.
  3. Hè necessariu creà e cundizioni per a cumunicazione di u zitellu cù parechji fora di a scola, chì permettenu invià amici in a casa, organizendu festes joint, etc.
  4. Hè necessariu d'incitarà a participazione di u zitellu in l'attività di aula generale, altri ùn deveru esse fora da u circhiu di cumunicazione.
  5. L 'educatori devenu esse u so aliatu.
  6. Hè necessariu di sviluppà u zitellu fisicu, ma à u listessu tempu puntualize chì i prublemi cuntestable sò megliu risolti da e parolle.

Ùn pudete micca prutegevi à u babbu di a complecità di u mondu circundante, ma pudete insegni à l'attuassi appiicazione a situazione chì si sviluppa è di risolviri cunzultativamente.