I ghjoculi per i scoli

I ghjoculi in a vita di i scoli di i zitelli sanu un rolu assai impurtante. Ancu in l'lezziò, assai sapienti hè assai megliu assuciatu da i carusi, siddu si sò sottumessi bisogni - in una forma di jocu. Toccate, u zitellu si cunnisciutu da novi cuncetti, migliurà e so cumpetenze adquiriti è assai più. In questu articulu avemu dettu chì i ghjoculi sò necessarii per u sviluppu sanu di i zitelli in età scritta.

I sviluppà i ghjoculi per i zitelli di l'età di scola primaria

U babies tra l'età di 7 è 11 piacenu i gattivi:

  1. "Una parola". Avete bisogna cun quarchi parolle di un certu tema, per esempiu, una pumu, un aranciu, una pera, un kiwi, è u zitellu deve chjamatu tutte sti cosi in una sola parolla - fruttu. Dopu un pocu dopu, pudete complicate un'accade à u ghjocu, aghjuntu à queste parolle un extra chì u zitellu avertite.
  2. Maleta. Scopre a trama di situazione, cum'è s'ellu si passava un viaghju. Inghjustu cù u vostru figliolu o figliola, deve risponde à a question: "Se vogliu in vacanze, pigliàvi cun mè ...". Per ogni nova parola invintata da u zitellu in risposta à sta quistione devendite riduce cù i precedenti. Allora, in totalità, a lista di sugetti chì u zitellu sia chjamatu circhendu 15-20 palori.
  3. Ancu per i figlioli di l'età di scola primaria, i ghjoculi musicale sò impurtanti . Hà contribuiscenu à u sviluppu in i zitelli di un sensu di ritmu, attente, memoria è spressiveness. In particulare, per un gruppu di escolti, stu ghjocu hè adattatu: i zitelli sò in parechje è si movenu in una manera rythmica. Sugumamente, a musica stops, è u maestru chjamà una certa parte di u corpu, chì i participanti di ogni paru devenu toccu l'altru. Quandu a musica ricumincia, i ghjente cuntinuanu a moviri in un cìrculu.
  4. Per i zitelli di l'età di scola primaria in a classe hè d'utilità à cumerci è i ghjucati psicologichi. Cù l'aiutu, u zitellu sera capaci di superà a timidez, cresce l'autoestimu è a so fiducia. Una di e prime scelte in questa situazione hè u ghjocu "My good qualities". Eccu, ogni particulare per un certu tempu debite parlà di sè, ricurdannusi tutte e so boni qualità. In un modu simili, u ghjocu "Sò megliu cà qualcunu pò esse ghjucatu ...".

I partiti in ghjustizia per i zitelli di l'età di scola secundaria

L'anziani più maiò passanu a maiò parte di u ghjornu chì sughjettu in classe, cusì in u so tempu liberatu hè assai impurtante per elli à tirà fora l'energia accumulata. Per questu, i zitelli di età scritta sò adattati per ghjoculi di sport com'è tutti quelli amichi chì anu da sapè è cercanu o aghjunghje. Inoltre pò offre à i zitelli l'animazioni sège:

"Pilarete in u circhiu". Nantu à u calcariu, bisognu à circà un grossu circhiu cù un diametru di 2 m, è in questu - altru unu di un diametru di 1 m. Tutte e cuddienti attendu à queste scrusciu, tenendu mani. L'iniziatura cumincianu a moviri versu l'ochji è a diritta In più, à u signale, i zitelli spartanu è fate u megliu per arrossghje à l'internu di l'altri attenti, senza separà e mani. Quelli participanti chì anu intrutu in u circhiu cun almenu un pede, abandone di u ghjocu. I players restante cuntinuanu u ghjocu.