Finu à quale età paghe à alimenti?

Ogni amarezza amatente prupone per pruteggiri u so figliolu benamatu da i prublemi è u disturbamentu, in particulare in situ situ unni u papa abbandunà a famiglia. Sfortunatamente, l'adulti ùn pò micca prutezzione di l'ànima di u zitellu vuluntà di sperienza. In ogni casu, a mamma pò è deve priservà à a prutezzione di l'interessi di u so nimicu, cumprendu i materieali. Dopu tuttu, sicondu l'articulu di a Custituzione, cura di i zitelli è a so educazione ùn sò micca solu u dirittu di i genitori, ma ancu u so drittu. U patri, essendu divorziatu da a mamma di u so zitellu, hè obligatu à pagà pensiunea. Questu hè u nome di i mezi chì unu di i genitori dà u mantenimentu è a sussistenza di u zitellu. Succe chì l'anziani cuncrittu cunghjuntà volontà nantu à u modu è a prucedura per u pagamentu di pensazione. In ogni casu, a maiò parte di a ritruvamentu di a pensione alimenta per i zitelli minurizie hè realizatu in tribunale. A maiò parte di e donne chì ricevenu u soldi da e so maritu per a mantenimentu di materiale di un ziteddu cumuni sò preoccupati per l'età à a pensione alimenta. È questu compendiu, perchè ogni famiglia hà a so situazioni di vita.

Alimoniu per i figlioli sottumessi

Sicondu u Code di Famiglia di a Federazione Russa è u Ucrania, i zitelli anu u dirittu di riceve u mantenimentu di i so genitori. È sta diritta si godeni tutti i minori. A strada, u fattu, sese i genitori di u zitellu sò maritatu, o ellu hè règule generalmente invalidu, ùn importa in u mumentu di a recuperazione d'alimenti.

A quantità di pensiunale per i zitelli minurizati chì sò rijastu in u tribunale hè determinatu da e regule stabilita da l'articulu 81 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa è l'Artìculi 183-184 di u Codice di Famiglia d'Ucraina. Sicondu l'elle, u cuntenutu di u materiali ponu esse impiegatu da quì:

In questu casu, a parte di u earnings dipende da u nùmeru di zitelli suttili:

A alimonia hè cullata micca solu da u salario, ma dinò da inguernu addiziale (bonus di travagliu, borochi, pensioni).

Comu regula ginirali, l'alimonia hè pagata finu à chì u zitellu oghje l'adultu.

U dirittu à alimonia di i zitelli adulti

Ci hè quì situazione chì a recuperazione d'alimenti di unu di i genitori cuntinua dopu chì u zitellu cumpone 18 anni. Sicondu l'Articulu 85 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa, una crescente d'adulte hè u dirittu di riceve mantenimentu di materiale solu in casu d'incapacità per u travagliu è a necessità di sustegnu monetariu. I Persuni disabilitatu sò persone chì sò invalidati, vale à dì, persone cun prublemi persistente di salute per i danni, prublemi congenital o di malatie. Perchè u ricunniscenza di stu fattu, l'expertise medica è suciale hè stata cunducta. In stu casu, per ricuperà u sustegnu di u zitellu L 'adulti disabilitatu ùn sò micca impurtanti à u gruppu di invalidità. Sfortunatamente, in Russia, u dirittu à alimonia di i figlioli adulti capaci, studienti in l'univirsità, ùn hè micca cunservatu.

A situazione hè diversu in Ucraina. Sicondu l'articuli 198-199 di u Kodici di Famiglia di Ucraina, micca solu l'incantu incompetente hà u dirittu à a pensione alimentarii, ma dinò i prupietà chì cuntinueghja a so educazione è per quessa hè bisognu di soldi. In ogni modu, u pagamentu di pensione alimentu per un zitellu adulte chì hè capaci di travaglià hè pussibule se seguenu e seguenti règule:

Se i genitori ùn entri micca in un accordu per u pagamentu di pensazione, l'altru di pagamentu serà determinatu in tribunale in forma di una summa fixa di soldi.