Jam in albercinu

Una di e migliori modi per a priservà i frutti per l'inguernu hè jam jam. S'ellu ùn hè micca digerutu, in u tempu d'inguernu, puderà uttene un complexe di vitamini (A, K, C, gruppu B) è elementi traccia (iron, potassium, calcium, magnesium e altri). Hè per quessa hè impurtante prestà prestu un albarico di apricot.

Jam classic

Ingredients:

Preparazione

Comu accuminciamu, avemu sceglie l'alloghji propii per a marmellata - duverà esse fruttu assai riccu, abbastanza bundle, ma micca arrugatu, senza danni à a buccia, micca vermiculita. Elettu u mio albicocutu è dividite in mette, rinfriscà l'osse. In seguitu, tagliate u fruttu assai finamente - pò esse tagliati, pò esse diced è colpi in un cunfettu per cunfittaro di cucina. Pò esse un vaso grande o un calderone, una puchina. Da l'acqua è di u zuccheru, fate u ghjacciu, permettenu ferita duranti un minutu è mezzo, poi poverà i albitri è lasciate per friddà. Dopu questu, pudete aduprà a marmellata di culisazione: quandu u cuntenutu di u cuntinuu fremura, fate un focu minimu è, stirring, fate circa à 20-30 minuti. Appena, frettu cù foglie i babbari cù un coltu o colander. Avemu un alzheimami di l'albitonu, chì pò esse chjusu per l'inguernu, ma pò esse usatu immediatamente, per esempiu, com'è un rimpianu per u tè roguelin. Per pudè si furmò u puderebbe trasmessu dopu aduprà à u cuntinuu è fervente dopu avè braccije per un'altra 5-6 minuti, dopu a quale aghjustemu in canna sterili cù fretu caldu è copre cù stufi sterili in acqua di ebberu.

Altra opcione di preparazione

Sì ùn aghju micca aghjunghjendu l'acqua, pigliate una manghione d'albero più spresse ca in a prima varianti. Tuttavia, in questu casu, serà necessariu di piglià un ochju vicinu.

Ingredients:

Preparazione

L'albitichi sò stati preparati: mio, dallighjenu acqua, sguassate l'osse è allughjendu i migliori di u fruttu per una macinaggiu di carne o versione in puree usando una licenziale o un processore alimentariu. Aggiuncenu u zuccherinu è l'acidu citricu in u puree, mischjanu è lasciate per quà una ore, perchè u zuccheru s'hè lampatu. Nimu ùn sanu di cunfinà di cunfettu di albicocca per salvà un massimu di vitamini. E intantu, tuttu hè simplice. Cogliu a marmellata in a bacca esmettata, è muvimenti sempri, cum'è a massa hè moltu grossa è pò creme. U tempu di coccia hè 5 minuti. Dopu à questu, avemu unchiatu u cunfettu chjappà è ripetì u prucessu, avemu torna interferiscenu in contu. Dopu questu, pudete aduprà a massa per un tamarzu, è pudete scaccià cusì. Temu distribuziu masticu fogghiu in frasi sterili e rintelu immediatamenti.

Inoltre, l'alzu di u mazzu hè coccu, ùn hè micca particularmente impurtante d'observà a proporzioni: ponu esse 1: 1, u gustu di cunfruitu pò esse rinfurzatu in un o l'altri parti, è ponu più manzili è albicocchetti. Cundizione mandatori - cù manzari, hè necessariu di scurza a pelle è caccià i castagni. Inutili, a tecnulugia hè a stessa: moltu fruttu in puree, aghjunghje i zuccaru è l'acidu citricu, cocciarà è roll.

Amelie d'albergo in u multivariate

Ingredients:

Preparazione

L'alberti sò u mio, diventemu à e tuttane è scumpressate piu. Pigliemu a mezzu in a tina di a nostra multivarka è pour à l'acqua. In u modu "baking", lasciate e nostri alloghji prestu durante 20 minuti, da trasmissioni à un tamarzu è di asciugare, se vulete sguassate a cingola, se si ne vogliu, purleghjanu l'albitri in un mash. Pudemu u zuccherinu è a cannella, in u listissimu regumimentu facemu à pudessi avè per uns 40 minuti. Dopu quì, u mandu fin'à u jamminciu pò esse chjusu per l'invernu, è pudete serve pè tè.