Plantendu i lysii in primavera

Tutti i giardinari, chì primigeni scontri i bianchi, eccitanu una è a listessa pregunta: hè pussibile di pattighjà liri in a primavera è quandu hè megliu per fà? In generale, i bianchi sò spessu appresciuti in u sughjettu in u castagnu. Ma hè ancu cunnisciutu chì i lysichju di giardinu pò esse pittati in u liceu solu solu in u vaghjimu, ma ancu in a primavera. Allora l'elecciò di u tempu di sughjornu ferma nantu à a cuscenza di l'ortu di a giardiniere - hè permessu di sceglie u tempu chì u piu pienza più personalmente. Ma dopu chì pianta una pianta, hè necessariu di pensà micca solu di a so cummunità, ma dinò cusì cumu serà megliu per a pianta. Fighjemu u prufessiunale di a pianta primavera di liri, à u traspurtamentu di liri in a primavera.

Plantendu i lysii in a primavera o ancu in u vaghjimu?

Cusì, nantu à u tempu di piantà lirizzu, ci sò tanti parechji opinioni. Qualchissia sustene chì a pianta di liri in u pianu si deve esse realizatu in a primu mese di primavera o prima di maghju. E qualchissia ricunnosce chì u pezzu di liri in primavera in generale ùn hè micca utili per elli è si ponu esse cultivatu solu in u tempu di vaghjimu di u principiu di sittembri è à i primi ghjorni di uttrovi. Quale hè chì credevi è cumu secondu u tempu di piantà lirieri?

Se vi vede u fiori di liri in natura, in cundine naturali, pudete ghjunghje à a cunvinzione chì per a so piantazione u megliu tempu hè veramente u vaghjimu. Perchè Hè sempru. U bianchi fiurini versu a fini di l'estiu è "hibernate", questu enteru u statu di u chjamatu statu di ripusazione. Stu periodu finisci in pocu settimane è u liliumu principia à sviluppà attivamente. U lircanu anu u radu, è a bulbu sviluppa in tuttu u tempu d'invernu. Per via di cunsiquenza, finu à u focu di primavera, u licore hè prestu per dà u caprettu. Questu hè, durante u tempu d'invernu, sta fiore sviluppa, per esse prontu per fiorente in a primavera. Inoltre, duranti u periodu di restu, chì si fa doppu a fiora, tutti i pianti sò più toleranti di u trasplante. Allora uccidetori , induve hè u megliu di piantavuli in a primavera. Ma ancu è a pianta primavera hè a so vulgà.

Tulipani - pianta in primavera è cura

A pianta di liri in a primavera da a primavera hè in qualchì volte necessariu, se ùn pudete micca pona fugliale in u castagnu. E in generale, pò esse parechje motivi chì facìanu sceltu questu ora per plantà i lysii. Chì ci sò l'avvanzi è l'disadvanessità di questa ora di l'annu per plantà lirios?

Pros di piantaggie di liri in primavera:

I disgrazia di u pezzu di liri in primavera:

In principiu, i disadvantages ùn sò micca più cusì, ma avete à cuntattà ancu questi distavanzi, chì sò accunsentiti un pocu prima. Inoltre, hè bisognu di cunsiderà a varietà di lirieri. Per esempiu, i fiumi americani ùn sò micca stati posti in primavera, perch'elli si pèrdite, ma i pridicelli orientali da u pruduzione primavera solu ponu guadagnà.

Cumu fà piantà liri in a primavera?

A maiò spessu in a primavera, i lummi ci sò piantati in terra. Pudete aduprà per questu lampu in u focu, dugnu in u casamentu è davanti à quessa u mumentu guardatu in a fria, o cumprà i lampadiei in a tenda. Questu hè u modu più còmicu per pattighjà lirizzu.

Pudete trasplantà liri in a primavera?

Se ci hà sceltu cù u sbarcu è ghjùnsenu à a cuncludi chì cù certu qualità di liri, chì si siverze in a primavera pò ancu fàlli boni, da ùn hè micca indesevule per rinvià i fiumi in a primavera. A primavera, i bianchi sò prestu prestu per u fiorente, perchè pò esse a ferite o ancu anu distruttatu da u trasplante. Hè megliu per trasplantà in u vaghjimu, quandu u liccimentu intrinsenu u pezzu di reste.