Radish daikon - proprietà d'utilità

Questa veli stà stona una zucca bianca assai grossa, è paragunata à u ravanu di u ragoire, hà un gustu assai più gustu. Daikon hè utilizzatu principarmenti in platti orientali, ma hè populari è frescu - in salati è vegetale fette.

Daikon per a salute

Unu di i mutivi di a popularità di rachet Daikon hè a so propietate utile. Un alt contingut nutrittivo, cumpresa vitamine A , C, E è B-6, potassiu, magnesiu, calciu, ferru è fibbra, fa daikon un excelente candidatu per l'inkluzioni in a vostra dieta di u ghjornu. L'Università di a prefecture japonesa di Kiotu cunfirmata cun u risultatu di a ricerca chì ravane Daikon possa proprietà unica. L'enzyme, chì cuntene in a so buccia, possa un antimicrobiale, antimutagene è anti-cancerine. Perchè, se u vostru avete da manghjaraghju frescu, sluvenu bè cù cura, ma ùn pìglià a pelle.

Daikon per a perdita di pisu

In ravanu, u daikon cuntene solamente 18 kcal per 100 g. Sapendu quantu l'utile a racanata daikon è u so cuntenutu di caloria, pudendu innatente à a sana à a dieta, ancu s'ellu si aghjunta à restrizioni dietetica.

Studi e testi di laburatoriu anu vistu autri propietari utili di racan daikon. Per esempiu: u ghjocu di daikon cru hè riccu à l'enzimi digestivu. Convertenu i grassi, i prutefule è i carattichi cumplessi in composti chì u corpu hè assai più faciule d'assicurà. Inoltre, issi enzimi melloren a funzioni di i rinfriscenu è purificate u sangue da e toxine. In ogni casu, u daikon purificatu o picatu perdi a mità di e so pruprietà per 30 minuti, per quessa, hè cunsigliu per utilizà averà u più prestu.

Per quelli chì soffrenu di infezzioni virali è bacteriale, i benefizii di rachetà daikon hè oblicu. Hè vale a cura di quelli chì anu problemi di a pelle - eczema o acne. I medichi orientali sustinienze chì u daikon pò esse usatu micca solu in l'internu, ma ancu impone ancu u so zuccaru direttamente à l'area di u prublema di a pelle.

Ese effetti possittite

I prupietà alimentariu di rachet Daikon ùn pò micca esse divisu in "beneficu" è "dannu", ma i nutizzionisti ponu parechje cunsiglii, chì deve esse esse listessi. Per esempiu, e donne avè pregnant è amallezza ùn deve micca abuser stu verdu, affinchendu micca à rindirizzà u trattu digestivu.

Ci hè studii cunfermendu chì u zuccaru daikon reduces u dolore è l'irritazione causati da a bile, ma ci sò ancu refutazione. Sì avete una malatia di vespetta, parlate cù u vostru duttore prima di cullighjà u daikon.