L'acidu di l'agliu?

E persone chì si intaressi à a quistione, chì l'agliu hè d'utile, avete bisognu di sapè chì hè una curazione per millares di malati. In tutti i paesi di u mondu hè prisente in cucina in cucina naziunale. Piglionu l' agliu in cosmetologia è in a medicina famigliali. Ci hè ancu una opinione chì aiuta à u corpu per u luttà in u cancer.

L'arghjintinu allu útil?

Ancu dopu à u trattamentu termale in l'agliu cuntene sustanzi sutbili bivalenti com ajoen è allicin, chì cuntribuiscenu à a produzzione di una gran quantità di sulfur di l'idrogenu in u corpu. Hè ancu un antioxidante naturali. L'àgghia Marinate aiuta à u corpu à u malati virali, à l'ateroesclerosi è di l'scurvy. Hè ricunnumintatu aduprà per u trattamentu di e malatie vascular, per a prevenzione di malatie coriu, per sminenti di u colesterolu in u corpu.

Ci hè allu útil per u fegato?

À u fegatu, l'aziende hè influene in dui maneri. Prima, sottu a so influenza, u grassu extra è u colesterulu scapparu per a muntagna. Siconda, impedisce a produzzione di l'excrementu di liver per u fegato. Questu hè pussibule per u fattu chì l'agliu cuntene enzimi chì acceleren a produzzione di grassu in u fegato.

L'agliu hè bonu per u corpu?

L'agliu, cù u so usu regula in l'alimentariu, hà un effettu pusitivu nantu à u travagliu di u vinu digestivu. Aiut ai libbirà i vermi, hè efficace à avvilinamentu, eliminanu a fermentazioni in u stomacu. Sottu influenza, u prucessu di oxidazione di u "colesterolu dudu" hè ralentisce, impediscendu l'impiccazione di l'arterie. L'alli impedisce ancu a furmazione di trombi, normalizeghja u travagliu di u musculu di u cori, prumove a pressione di sangue. Aumintiscenza a resistenza generale di u corpu è l' immunità , cusì hè utili à i friddi.

Hè sano à manghjà l'agliu?

Di prudutti naturali, l'agliu hè cunsideratu unu di i più capaci utili, per via di i so effettu terapicuutu nantu à u corpu è e proprietà unichi. Amuzzu regularmente, pudete aghjurnà i tessuti di u corpu, rinforza a salute, dispunibule di etechze malati. In ogni casu, hè bisognu di usà cum'è un pruduttu medicinali cumu a survegazione di un spicializatu, postu chì i sulphidi naturali di cuntenenu pò influenzà l'organu negativamente, rallentiscenu a reazione, infundiscite unanimità, è guidanu à distrazione. In i malati severi o cronichi di u lavur digestivu, u sistema cardiovascular, epilepsia, è ancu in u gravidenza è a lattozza, hè necessariu di ricusà di manghjà alle.