Paròlii Slavi

Molte cunspirazzii slaves hè statu usatu da magichi pagani per stabilisce u cuntrollu di e forze di a natura. Cù l'aiutu di i paroli, a ghjente turnò à i spiriti è li dumandanu a so aiutà. In generale, u tarrenu pò esse cunsideratu una certa formula magica per ottene l'effettu desiderate. In i tempi antichi, i pirsuni cungu chì in nisun casu pudete cambià parole in una cuspirazione , cum'è questu puderia riesce per grave cunsiquenzi. Hè per quessa chì ricugghianu curpuratu è trasfircu ghjeste. Cusì, anu aghjustatu u nostru tempu.

Conspirazias slaves è i sbagliati sò deve esse leghjendu mentre observe e reguli basi:

  1. Per fà qualsiasi ritimu hè solu in un statu sobrio.
  2. A almenu un ghjornu prima di a lettura di a cuspirazione, hè cunsigliu per abbia da manghjà pesce, l'alcohol è di i cuntatti sessi.
  3. Certi rituali deve esse usatu solu in a direzione chì hà pensatu, o ghjè una conspirazione contru a malatia ùn pò micca esse utilizata per attruvarà bona furtuna;
  4. Conspiracies slutchi è amuletini ùn deve esse micca venduti, per quessa hè pruibitu di piglià soldi per esce u ritu.
  5. I parcorsi cù una bona energia devendenu u lettu nant'à u marti, u mercatu è u sabatu, è cù una mala una - u luni è u vennari.
  6. Ùn pudete micca usar conspirta slava per pessimu e altri pirsuni.

Conspiracies slavi sò un forte efectuu è includenu a magia bianca è negra. Sò dividuti in certi elementi, chì anu venerati da i so antenati. Pruttu tutti i cuspirazioni anu parolle è vultuli specifiche per l'omu mudernu, per quessa, prima di rituali, hè cunsigliatu di rimpruverà u testu in parechji volte. A maiò parte di e conspirazzioni sò diretti à u trattamentu di parechji malatii è à a prutezzione di l'influenzi strane.

Eclissi è conspiracies antichi slavi

In generale, ùn sò micca esse di especialità à quale tempu vale a pena leghje questa o quella trama. Ci hè una parolla chì l'effettu massimu pò esse uttene se u persequiteghja i paroli nantu à a finestra è di guardà a luna sera.

Conspiracy da a corruzzione è di l'ochju. Per pruteggiri di l'influenza negativa nantu à parte di una altra persona, avete bisognu di leghje sti parole:

"In u nome di Svarog, Perun è Veles!

U sangue di i babbi hè puri,

U putere di u celu!

Oberegi, salvate

Grandson of God's Supper (name)

Da ogni ochju, da una mala ora,

Da a donna, da u male,

Da u zitellu, da altru,

Da gioia, da odiatu,

Da a cuspirazione, da a negociazione!

Cusì sò! Goy! "

Conspiracy Slavica antica di malatia

Pudete aduprà per sparta di diversi malati. Una custera sona cusì:

"Semargl-Svarojic, Great Expander! Cumpigliate u dulce, purifite a maladizzione di u corpu (nome), cum'è voi pulizziari ogni omu da u dulore, ogni criatura, da u viechju è ghjovanu, u focu - Piacè di Diu.

Tù praticheghja cù u focu, avete apertu u putere di e so ànima, apre u porte, salvà u zitellu di Diu, cremà, pudendu tutti rotuli di putenza. E ti glurificà solu, ti chjama à aiutà. Da u circhiu à u circhiu, da questu ghjornu à a fine di u tempu. Era cusì, cusì hè è cusì hè stata ".

Slavic plot to love

Per truvà un sù ànima o per mantene una relazione cale in a famiglia, pudete leghje queste parole:

"À u livente di u mare hè u mare Maroccu, in quellu Okiyan-Sea oposi un pappu di roccia, è in questa pignotta di roghju, Fear-Rah si seduce. Mandaraghju à u temu di Rahu - Rahu è diceraghju. Cree me Fear-Rah setenta setti venti, setti setti rimanni, un ventu di a mumentu, un ventu di mezzanine, un ventu sopra, i boscchi securi, scoglii boscchi scuri, larves verdi, riti veloci, è cusì faria secca, u mo figliolu di Diu chiancià (u nome vene à mè) . Avà è sempre è da u circhiu à u circhiu! Tako, tako, tako budi! "

Hè impurtante per esse cunsideratu chì ùn hè micca cunsigliatu per ricumpence cusì cunglienie spessu, perchè l'effettu pò esse ghjustu contru.