Eterziose in pizzicherie u sciatic nervu

U nervu ciaticu hè u più longu in u corpu, è hà cun leia cù assai òmini internu. Per diversi mutivi, hè cumpagnu (ciatica) è u trattamentu in questu casu necessariu implica l'attività fisica. Eincircusi in pinching the sciatic nerve help improve the circulation of blood, remover pain and activate muscle work. Inoltre, gimnastica speciali elimina altre prublemi cù i musculus è spine.

Cunsigliu di esercizii in pinching the sciatic nerve

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì, se u nervu sciaticu hè stata attraversata , hè necessariu d'accurdà cun un neurolista per prescrire una terapia adattata è appruva un set di esercii per u trattamentu di u nervi sciaticu. Per a classi per esse efficace, seguitate ste règule:

  1. Hè impurtante d'accortadoru correctamente a tècnica di esercitivi rializate è, se pudarete, megliu fà davanti a tutela di l'instructore per a terapia d'esercitiva. A cosa hè chì u realizazione improperu di esercii pò esse sughjettu a cundizione.
  2. Per fà u risultatu, una furmazione ùn hè micca abbastanza, per chì avete bisognu di pratica regularmente. At least two sessi si deve esse guvernu per ghjornu.
  3. Quandu u pienu di dolore hè stata attraente durante a sessione, andate immediatamente è pigliate un spaziu.
  4. Fate tutte e mo movimenti lenta, evitendu alcuna attività brutta.
  5. Pudete travaglià in casa, u principale hè chì a superficia hè stata plana è firmata.
  6. Hè mpurtanti piglià in cuntà chì ancu s'ellu ci hè firmatu, ùn ci hè bisognu di vultà è di firmà studienti, chì aiutanu à cunsulazione u risultatu è riduci u risicu di esporariatu in u futuru.

U cumplicamentu presentatu sottu ùn hè adattatu se u dulore di u nervu sciate è sciaticu hè veramente inflamedu, chì questu puderia più intensificà i sensazioni di u sensu. L'exercitu fisicu hè utili when sintomi aguti si spinci, è cù quellu pudete aghjurnà u prucessu di ricuperazione. L'eserciti quì sottu sò adattati per a prevenzione.

E exerculose efficace per a violazione di u nerv sciatica

  1. Assicurata nantu à a chjera, stende e perte. Una perna sia intisgianu di a ghjinochja di ghjinochje è di corpu li mani sottu à u ghjinochju. Hè impurtante per assicurà chì a spine resta pienza. Ci hè bisognu à lentà aghjustà u ghjinochju à u pettu è à u puntu di finisimu per riparà a pusizione di u corpu per 10 seconde. Duranti questu hè impurtante rispunderà liberamente, senza piacè. Dopu quì, pianu lentamente u vostru pede in u locu è repite l'esercitu à l'altra parte.
  2. Per fà u prossimu exercitore per u nervi sciaticu, pusendu nantu à i vostri dritta, chì tombanu i vostri ghjinochji. Per via di a tensione di i musculi addominali, putevi dui poni nantu à 15-20 cm da u pianu. Hè impurtante di riparà a pusizioni per un secondu, è poi, retorna i peri à a pusizione iniziale. Mentre facia l'eserciziu, mantene a vostra bassa vultata pressu à u pianu. Hè necessariu di fà cinque repitizioni.
  3. U prossimu exercitellu combina i dui precedenti. Pòviu nantu à u to drittu, lampèndusi i vostri pierri davanti à voi. Fasce una perna in u ghjinochju, aghjunghje cù e to mani è piglialli à u to pettu. A pusizione hè stata fida per 10 seconde, è poi, pianu lentamente a vaddi. Ricurdà chì a bassa vultata ci vole à mantene pressu à u pianu è ùn mancanu a so respirazione. Repetite l'exercitu è ​​l'altra banda.
  4. L'ultimu exercitu quandu u so nervu ciaticu in u buttock hè familiar à parechji posti di scola. Posa à u pianu, stinendu i vostri zicchini davanti à voi. Exhale, imponiate prima è stende i vostri braccia à i so gammi, pruvatu di tuccallu in u pitittu di e so gemme. Fate l'exercitu lentamente, è in a stretchita massima, riparisce a pusizione per 10 sondi, è da volta, tornanu à a pusizione di partenza.