A malati celiac in i zitelli

A malatia celiac hè una malatia crònica chì si trova in i zitelli d'intolerancia à u gluten, una proteina vegetale truvata in certi ciriali, cum'è u triple, u centu, l'avena, l'orzu. In a medicina moderna, parechji termi sò usati per riferite à sta malatia, cumpresa cù l'enteropati di gluten è sprue non tropicae. In a malatia celiac, u glutine disrupte l'assorbimentu di nutriutti in u buddu. U principale di a malatia hè chì dopu una esclusione sclusiva da a dieta di l'alimenti chì cuntenenu u gluten, i manifestazioni clinichi di a malatia celiac desaparecen, è l'statu di u muru intestinali hè normalizatu. I ragiunati di sta malatia ùn sò micca stabiliti. Ma forsi u fattore più impurtante chì influenze l'ocurrenza di a malatia celiac in un ziteddu hè una predisposición genetica.

A malati celiac in i zitelli - sintomi

In regula, sta maladugia si manifesta per a prima volta in i zitelli di 6 à 8 mesi, perchè hè in questu ora chì l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari, in particulari, i prudutti di u gluten, principia. I signali principali di a malatia celiac sò:

A malati celiac in i zitelli - trattamentu

A basa di trattà a malatia celiac in i zitelli hè l'aderenza à una dieta stretta, in quale u pruduttu chì cuntene glutine sò fora di a dieta di u zitellu. Questi include: pane, pasta, pasticci, ghiaccio, è ancu salsicce, meat semi-finished products and some canned goods. Ùn vi scantatu, u zitellu ùn stà senza fami. Ci sò parechji prudutti per aduprà cù a celiaquia:

I zitelli sottu un annu, in u casu di simule sintomi di trastorni metabolii, avissiru a firmà l'intruduzioni di l'alimenti cumplementari pi un pocu tempu. In questu piriodu, u zitellu hè megliu di alimentà cunfusioni adatti appiicati chì cuntenenu a mugata di latti di vacca o di soia. Dopu avè a migliurà a cundizione di u zitellu, pudete scaccià u lure senza glutine.

Inoltre, cù un aghjunamentu di a malatia per facilitate u travagliu di u pancreas è u furu, u gastroenterologist chjamate a fermentatria. In regula, i microesferi sò ricunnisciute. Inoltre, i fondi sò prescritti chì ripristinari a microflora intestinali nurmale - probiotici. Sò cunsigliati per piglià, cum'è in u periodu di esporatazzioni, è per scopu preventivi 2-3 volte annu.

In cunfurmità di e viulazione di l'assicuranza è di a digestioni, hè necessariu di ricurdari di l'impunimentu di a mancanza microelements e vitamini, chì sò necessarii per l'operazione normale di tutti l'urgani è sistemi di u zitellu. Prima di tuttu, a nutrimentu di u zitellu deve esse equilibratu, anche qualchì contraindicazioni. Inoltre, hè mandatu à u usu di i cumplicati multivitamini di i zitelli chì u duttore deve esse elettu da secondu l'età è a cundizione di u zitellu.

A più impurtante, deve esse ricordatu chì i malati cù a celiaquia avè bisognu à adhere à una dieta senza glutine in tuttu a so vita. Solu in questu casu, a malatia ùn esse aghjustata, è u zitellu duverà una vita sana, chì ùn ùn difiere di a vita di i zitelli sani.