Adenoids in u zitellu

L'adenoidi sò cunziddi una di e malatie infanzia più cumuni. A maiò spessu, l'ambrata aghjusta sò truvati à l'età di 3 à 7 anni.

Cumu identificà l'adenoïde in un zitellu?

L'adenoidi sò chjamati ipertròfichi, o un incrementu in l'amichi di nasopharyngeal. I solitu i genitori suspettate questa patologia quandu avianu chì u zitellu hà pigliatu di respira cù a so bocca. I sintomi di l'adenoids include:

Chì prupone l'adenoids in a zitella?

Addiziunatichi afectanu i zitelli chì sò spessu malati di malatii infittivi chì causanu inflammazioni di a nasofaringe è l'amigghi. Eccu angina, sarampelle, influenza, scarlatina. A tonsil nasopharyngeali pò micca esercitu a so funzione protettiva è si sviluppa, per quale acumule microorganismi patogeni - fungi, virus, bacteria.

Quandu l'adenoids in i zitelli, freti ARVI facianu spessu saranu una causa per a malatia di u zitellu quandu anu adattatu à un colectivo di kindergarten.

L'adenoidi di i zitelli sò ponu periculate per i so cumplicabbili in forma di deterioru di i disturbi di l'audizione, di parlà, di u sonnu è di mossi, deformazione di u cranu è u chest. L'adenoidi chì suffreru di l'adenoidi ùn anu micca esse dispuniti suffientiunale d'ossigenu à u core, per quellu chì u so sviluppu pò esse rallintatu.

Trattamentu di l'adenoids in i zitelli

Sì u zitellu hà adenoids, i mètudi di trattamentu dependu di u gradu di a malatia. In una forma dulce, quandu l'amichi hè largamente addisignata è a maladie prumove in una forma aguda, preparati antibacterial, electroforesi, lavare di salina è l'antisepichi sò prescritti.

Oghji spessu i paisani sò inquievuli nantu à a quistione, è sese necessariu di rinfrescenu l'adenoids. Sì l'aumentu di l'ambrata à tali puntu chì dà u zitellu ùn sò micca malu disconfortu, ma ancu amene à a salute, senza a intervenzione kirurgia hè indispensabile. L'adenotomia hè esposta - eliminazione di l'adenoids da unu di i metudi siguenti:

  1. U laser. A prucedura hè realizata indurendu è rapidamente in una sia fora di l'ambulatoriu.
  2. Metu endoscopicu.
  3. Una onda di radiu, sottu a influenze di quale l'adenoids diminuite à i tempi.

In certi casi, u trattamentu di l'adenoïde in i zitelli cù l'omeopatie riporta boni risultati, per quali li reazzione biocuimica, l'assimiglia di l'ossigenu da i celi è, cusì, l'immunità hè rifurmata. L'organiziu pò assicurà indipindente cù l'organismi patogeni chì abitanti à l'amichi. Ci hè una filtrazzioni di a linimuli di l'amagghigliu, è si dispuneanu di e trisini è allergens. Trà i rimedii omeopatiali, drogu cum'è Euphorbium Compositum, Traumeel, Lymphomyosot, Echinacea Compositum sò assai populari.

Cumu trattà l'adenoids in un zitellu in casa?

Spessu, dopu à u trattamentu medico tradiziunale di l'adenoids, u prublema torna, è u zitellu hè torratu u purgà. E dopu E devangelu i genitori ripurtate i rimedii tradiziunali per l'adenoids, cum'è propolis.

Acquired in a farmacia l'acqua di a tintura di propolisu deve esse mischju cù a mantra. Questa mettitoghja hè datu à u zitellu annantu à una basa di ghjornu una cullizzioni sopra à tres volte à u ghjornu, è si trovanu ancu in u nasu 2 volte à ghjornu in pusizione propensione. Pudete ancu lavate u nostru bocu cù una misura di 15 zipuri di tintura è 1 cullenette di soda.

I boni risultati sò uttenuti cù l'ac accuminzatu i passageri nasali cù u zucchero di fossi, u oliu tailandese. Inflammazione di l'amichi hè di sguassà u lavare cun una decocção da pastizzi di mamma è madrastra, San Giovanni, zuccaru presu in quantità uguale.

In ogni casu, prima di trattà l'adenoids in un zitellu cù rimedii tradiziunali, hè sempre necessariu di cunsultà u duttore.