Chocolate tart

A parola sarcina significa un pastellu o furmagliu cù una cima aperta: una basa crisp è rientra chì hè tutta a vista. Oghje avemu da annunzià di a tartera di cicculata, una postrea unsurpassed chì conquista parechji gourmets.

Tart cù ganache di chocca è prunes

Nuts si pò piglià qualche, u principale scorciatu. Ogni bisognu pò esse biscuit, cracker o shortbread.

Ingredients:

Cream:

Remploniu:

Preparazione

Nuts and cookies sò struciati in una licenziale in miglii pocu. Dopu avemu mischinu tutti i miglii, a mantra funnuta, u cacao è u zucchero pulmuniu. Hè megliu per primu à miscendà l'ingredienti secchi, è poi allora l'oliu è mettite. A massa si deve esse sculpturata. Pigliemu una forma di distavule è furmà un torta cù sbatterie, pruvate à distribuzione uniformi è cumprate u fondu fermu. Bake pastes in u fornu à 180 gradi per di deci minuti.

Preparate a ganache: mela i zuccaru, u cacao è a crema, mette nantu à un focu lento è permessa a massa diventà uniforme, sicuru ùn averemu micca spaventu. In fine si aghjunghje u mantellu, avemu espertu, quandu si funnu completamente è una volta torna cunglite. Sittintate, batte l'ova è fate lentamente in u ganache, senza firmà à mischià.

Avemu già avemu i pane per un pezzu u tempu hà enfasi. Scacciate e prune in acellu è intrecciate è fate u riposu. Ritorna à u fornu per altri 25 minuti.

Chocolate tart recipe

Questa hè una ricetta per una pasta di chocolate completo, i. E. è a pasta è u miliu sarà chocolate.

Ingredients:

Dough:

Remploniu:

Preparazione

Per fà a pasta fastidiosa è piacevule à coccia, l'oliu deve esse finitu. U rubrica cù u zuccaru è a catina. Fate una farina cun cacao è cungla in mantra. Questu hè una pasta bruttissima, a quale distribuiam in forma. A forma hè preferibbilmente distacutable, coperta cù u papel di furmagliu è oiled. Pudemu in a frigorificia durante 20 minuti, in u fornu durante 15 minuti à 200 gradi. Questa differenza di temperatura pò furnisce un torta più crispy. Àutru nuance, avete bisognu di fà un so foru in a prova cun un forchettu per ùn esce micca.

Per u riposu, u cicatifu deve esse funnatu nantu à un banquet di steam, è u latti ci vole à calà. Oghje u ova è aghjunghje à u latti quannu. E questu averebene da esse pianu pianu è curaziu, tutte l'imbastitura, perchè l'ova ùn curlà. Allora torna u latti à u platu è permette chjusure u mischju cuglì currettamente, cum'è una crema. Intantu, u chocolate fugliale è ci purcinu 'o lettu è u rum, cada volta cun amassi.

Vulete sguassà u pastellu è aghju fruttu, fassi u riposu è u metti à 150 gradi per 25 minuti.

A muntagna di sti virsi sia fora di furnite, ùn vi scatate, perchè hè cuncepimentu. Servite chilled è nantu à un pianu bellu.