Cannoli

Cannoli - una tartera italiana, chì hè un tubu chjucu incensu di l'aria è di a crema arghju. A so preparazione ùn porta micca assai tempu, ma una tale ligera sarà una veramente decorazione di qualcosa mesa.

Ricetta Cannoli

Ingredients:

Pi tubi:

Per a crema:

Per lubricazione:

Preparazione

Prima, preparativi a pasta: mestisce a farina cù cacao , aghjunghje u cafè, un pocu di salitu, u zùccheru in pezzu è u cani di pavone. Mettite tuttu , fate u ovu è mette un pezzu di mantra . Dopu à questu, avemu principiatu à ammintaglie a pasta, vintendu gradually vinegar è u vinu di postu. In u risultatu, pudete avè una pittura sua è risistenti. Poi rintra u bulu da l'aghjunghje in una film è lascia fora per una ora in a fria.

Dopu un ghjornu di u tempu, pudeti dumperà a pasta in un capu finu cù un pappu rinuvatu, cutà i cile di u saucer è da ogni furmulariu un ovalu, pressu a palma à i vilidi. Pigliate e furmazione di u metale per i tubi è riproduce l'ovalali, sprimmintau i spini cù a prutezzione per risolvi. Allora pozzu mette u foglie nantu à una cuperta di coceriu è intrèdeci circa à 5-7 minuti à 180 ° à u culore di brunzu.

Senza di perditu, torni a preparazione di a crema. Per fà questu, mettite u furmagliu cù u zucchero in pulu è a cicculata, aghjunghjenu a canella, i frutti cunfitti è u mischju. Fate ancu a zucca di cunfitte cù a massa preparata è cumpressa i trombi fretti.

Cannoli cun crema

Ingredients:

Pi tubi:

Per a crema:

Preparazione

In una tazza prufonda, mestisce a farina è u salinu, fate l'ovu, purpi in l'oliu d'oliu, tira a cinnamone è u cacao. Allora fugliate l'acitu, u vinu è amassi a pasta fina. Scorrini in un globu, avete in filmu è necece per 30 minuti in a fria. Dopu quì, pudemu pudè dumperà a pasta in un capu finu, stalla cù un tazza di cìrculu è e furmazione di i tubi.

Sceglite, frittate cù fritte è fretce nantu à un pappatumu di carta per friddà. Senza di perditu, torni a preparazione di a crema. Per fà questu, vendu u furmagliu cun un bonu mezcladoru cù u zuccherinu in poiu è poverà u licore d'ova. Frutti sfarenti aranci, foglia, aghjunghje a crema è mesturà. Avà, cù un saccu di pasticceria, omucciate curamente u cannoli cù crema è serve à a tavula.

Tufuli siciliani di cannoli

Ingredients:

Per a crema:

Per decorazione:

Preparazione

Imbulighjate a farina cù u zuccaru, fate un vintu di vinu, disprizzu una pezza di salini è fate un ballu. Lasciate durante 1 ora, impannillata in un napkin limu. Intantu, semi misure u pasturevuli è u furmagliu pezzu in un tavulinu, aghjunghje una cutedda aranciu in tazza e un pocu vaniglia s'ellu vulete. A crema finita hè fatta in a fria. A pasta hè rotata, cutata in 4 platti è impannillata nantu à ogni pusizzioni particulari. Connettece i dui arene, appicultori cù l'ovi bianchi per affissà.

Puderà a freccia di u cannoli chì risultatu in un oliu biancu, frescu è sguassate da u moltu. Quandu i nostri fiori di massa frizzante, l'imprustate cù crema, sprinkle cun zucchero pulmuniu è decoranu à a vostra discrezione.