Vestiti - autunno-invernu 2015-2016

A vigilia di u clima fretu, ogni donna vole intratenzia u so vestitariu cun novità modesta. Induditoriamente, e prublemi è e prublemi per tutti sò diversi, qualchissia hà rializate un paru d'aghjurnamenti, e dumande di qualchissia ùn sà più à i shopping in Milano . In ogni casu, prima di andà shopping, acquistà cù l'attitudini principali in una prisenza, è quelli è altri. Perchè, per ùn perdurà preziosu minuti, avà da andà nanzu à a quistione, chì excita tutte e donne senza esvisione, induve vestiti seranu in moda in u vaghjimu è l'invierno di 2015-2016.

Vestiti di e donne di u ventu invernu-invernu 2015-2016: tendenzi di a moda

I couturiers famosi dimustrò à e donne chì belli è funziunali si puderanu esse in vestiti d'autunnale è d'invierno è invintonu e donne di moda per sceglienu prima una cosa nova à u gustu. Intendemu di scoprurà e prime scelte:

  1. Ligeri di u primu tempore . I primi ghjorni di sittemmiru cambianu l'umore, è ghjè l'impresa. Da micca una occasione di attentu à vestiti eleganti da un atlas, un colpu, un satinu chì in i cullezzione di i primi marchi per u vaghjimu d'invernu di u 2015-2016 immensu settore. Bastamente, sò mudelli di cut straight, senza manichi, prudutti cù un colpu di V o una cammisa. In quantu à l'ombra - pastel gamma accennava bè in u culore attivu.
  2. In u vaghjimu è invernu 2015-2016, vestiti calzoni fatti di cachemire è a lana saranu populari. Questi sò mudelli di cutte libera, prudutti stampati in forma di un ghjudiziu allargate o vestiti di cunceczione di ghjuvelli minimi - in una parolla, sceglite un novu cusì novu, cuncintendu à e caratteristiche di a figura è e preferenzi persunale, micca un prublema.
  3. Un'altra tendenza di a moda tipica per u vaghjimu è invernu 2015-2016 hè vistutu cù belle trimigli di fur . Sta staggettaturi di staciuni attivamente usati fur naturali è artificiales, colletti, cuffs, sacchetti di vestiti di diversi stili è culori.
  4. Long maxi-vistiti sò diventate bè merite i favurevuli di a stagione fredda. Tali mudelli sò una excelente alternativa à i pantaloni calzoni è i jeans, chì dà u so proprietariu ùn solu un sensu di cunsulazione è di salvezza, ma ancu di cresce a l'imaghjinate di a femine è a gràzia. À a cima di pupulazione sta staghjoni sera una vestita longa cù u coddu, è mudelli tamili di cutte libirta cù stampi brillanti. Inoltre, i diseggiani ùn prupone micca di scaccià i gasufò è di i prudutti di lacce, chì fà turnà ogni donna in una reina di l'accontulu solenni.
  5. Sepi solu, deve dettu nantu à i vestiti stampati di moda , chì pigghiaru u so fernu in patronu leggisce in novi cullezzione vaghjimu oghje u 2015-2016. L'abbundanza di opzioni in stu casu hè stupendu è inspiratore: basque, ruches, flounces, frills. Disinternaturi pruvò à maximizà a varietà di una cullizzioni di vestiti pugilati è unpretentiosi. È hè pussibile, cun certezza, di dì chì avianu succorsu.
  6. Un'altra tendenza di moda hè diretta à l'era di i 70, in fattu, dunque, in u vaghjimu è invernu 2015-2016 vestiti retro è vintage o, cumu dicenu, "ponti di u casu di l'ànima" seranu in rigalu especial. I distinczionisti in traccia anu ancu fattu una scumessa à i retroleghjenti è vistimenti longi in piaghjetti, modelli interessanti è ghjuclii ghjuculi cù arcu nantu à u collu, rimbole nantu à u dame o volenu mangue si prisentanu à u publicu.
  7. Ùn avete bisognu à avè abbandunatu è di i donni cummirciali, vestiti uffiziali di u 2015-2016 stagione d'oghje, sò ancu multifascinati. I posti principali si trovani occupati di casi di vestiti, fatti cù tumbu è acromatice. Inoltre, micca senza i "principianti". U vestiti A-line è vistimenti cù una fascia trapeziale certamenti sustenechse u vestitariu di scumesse di e donne stu annu.